4 Reacties

8 maanden geleden

gewoon zeggen dat het teveel is en of ze miss wat anders willen kopen kleding bijv en de te veel speelgoed zou je miss ook bij en kleding bank kunnen doneren

8 maanden geleden

Hier ook last van het luxe probleem. Ik zeg heel duidelijk dat ik het speelgoed niet wil hebben en dat ik het ook niet mee naar huis neem. Of ze huren maar een opslag voor ons of betalen een aanbouw om het speelgoed kwijt te kunnen. Dus wanneer ze (weer) iets kopen, laat ik het in hun huis staan. Ik vind het echt heel lief, maar op een gegeven moment is ons huis ook gewoon vol…

4 maanden geleden

Hier ook dit luxe probleem. Zoontje is vanaf oktober beter met cadeaus uitpakken tot oud en nieuw zeggen we al en dan door het jaar heen wordt hij ook niet vergeten.. We werken met verjaardag, sinterklaas en kerst al met verlanglijstjes en ik zet er nu ook al bewust dingen op als kleding pyjama’s beddengoed zeep of tandenborstels want we komen letterlijk om in het speelgoed of we krijgen al zoveel dubbel. Meerdere keren aangegeven maar nu doneren we het aan verschillende organisaties. Als zij niet naar onze wensen luisteren dan geven we het zelf wel weg 😅 Houdt m’n hart vast voor aankomende feestdagen want er staat nog genoeg nieuw in de kast alsnog

3 maanden geleden

Haha heel herkenbaar. Misschien uitjes voorstellen of cadeau idee? Dagje dierentuin, bioscoop, spelen ergens... Soms geef ik ook dingen door die nog nieuw in de verpakking zitten.