Dochtertje is bijna 2 en twijfel of ik moet overstappen naar een peuterbed. Dalijk gaat ze er continu uit. (zal ze toch doen) 😵💫 of wachten tot 3 jaar?
Je kan het altijd wel proberen en dan het ledikantje nog houden voor mocht ze er toch altijd uitkomen?
Wij gaan hier nog eventjes mee wachten totdat hij iets ouder is. :)
Wij zijn 2 weken geleden overgestapt en mijn zoontje is er nog niet 1 keer uitgekomen. Moet wel zeggen dat het in zijn kamer echt pikken donker is, dus misschien ziet hij niet dat hij er uit kan s nachts.
Wii komen net terug van op vakantie bij de grootouders waar mijn zoontje in een eigen groot bed lag. Hij is er geen 1 keer uitgekomen. Hij kan nu ook uit zijn peuterbed, maar blijft er mooi in
Hier gewoon overgestapt naar een vloerbed met 1.5. Ze blijft gewoon liggen en komt er niet uit. Van de week 1x na haar middagslaapje maar we lieten d'r ook wel gewoon een beetje keuvelen toen ze wakker was. Toen ging ze zelf boekje lezen.
Wij hebben al ene maand of 5 een vloerbed en ze is er 1x uitgekomen omdat ik haar slaapkamer deur open had laten staan. Anders blijft ze netjes zitten tot we haar komen halen en ze is echt wel ondeugend dus ik was er ook verbaasd over
Vandaag ligt me dochter voor het eerst in der 1 persoons bed. Had hem al 2 maandjes ongeveer in haar kamer staan maar ze durfde niet erin te liggen dus ledikant lag er nog.
Maar ze begon vandaag onder haar matras te liggen van der ledikant dus gelijk besloten die gaat er vandaag uit en dan maar even gemeen zijn maar het werd gevaarlijk
Maar het ging beter dan verwacht. Heel even huilen want ja ledikantje was weg dus ze vond het niet leuk. Maar ze slaapt onder haar deken❤️. Ze was een slaapzak gewend dus dubbel in 1x. Nu alleen afwachten hoe de nacht gaat