19 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben ook flink ingekocht voor maat 2, geen ervaring maar ik dacht 8kg weegt ze voorlopig echt nog niet 😅
4 jaar geleden
Hier een baby van 4kg. Ik gebruik nu al maat 2. En heb deze maandbox ook gesteld en dan 2x😇
4 jaar geleden
Hier een zoon van 9 weken en net 5 kg maar die zit sinds deze week al in maat 3. Zou niet teveel kopen, vindt ze er erg snel uit groeien..
4 jaar geleden
Reactie op Lappenpopje
Hier een zoon van 9 weken en net 5 kg maar die zit sinds deze week al in ma ...
Wel Kruidvat merk trouwens. Vallen volgens mij net iets anders.
4 jaar geleden
Reactie op Lou1986
Hoe weet je dat en baby uit de luier groeit eigenlijk? Mijne is 6 weken en ...
Ik vind als je hem niet meer goed hoog kan doen het al irritant. En bij mijn zoon merk ik dat hij s nachts echt te vol met plas raakt als hij wat te klein wordt. (is ook een buikslaper dus loopt al sneller vol aan de voorkant) Verder als je hem niet meer lekker dicht kan doen dus de sluitingen te ver naar de zijkant uitkomen vind ik wel een indicatie. Maar 3,5 kg nog in maat 1 lijkt me heel logisch.
4 jaar geleden
Ik heb kinderen van 3 maanden op het kdv die vaak in luier 2 zitten. Dus ik denk dat je deze box prima op krijgt😊
4 jaar geleden
Als je googled op luieraanbiedingen kom je op een site die de beste aanbiedingen van dat moment laat zien. Ik koop zelf alleen luiers als er 50% korting op zit.
4 jaar geleden
Reactie op Marjanke
Die vallen een maat kleiner dan pampers...
Nou ik vind pampers maat 1 wel kleiner dan kruidvat maat 2 hoor! Vallen wel iets kleiner dan pampers maar ik vind dat geen hele maat schelen.
4 jaar geleden
Mijn zoon is 6 weken en 4.5kg en past nog in maat 1 van pampers. Hij is wel vrij smal, misschien dat dat scheelt. Maat 2 past hij wel maar ik vond die nog wat ruim.