19 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben ook flink ingekocht voor maat 2, geen ervaring maar ik dacht 8kg weegt ze voorlopig echt nog niet 😅

4 jaar geleden

Hier een baby van 4kg. Ik gebruik nu al maat 2. En heb deze maandbox ook gesteld en dan 2x😇

4 jaar geleden

Dat is 0,14 per luier. Dat is indd een goede deal.

4 jaar geleden

Waar is dit trouwens?? Dan ga ik mee inslaan 😋

4 jaar geleden

Hier een zoon van 9 weken en net 5 kg maar die zit sinds deze week al in maat 3. Zou niet teveel kopen, vindt ze er erg snel uit groeien..

4 jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Hier een zoon van 9 weken en net 5 kg maar die zit sinds deze week al in ma ...
Wel Kruidvat merk trouwens. Vallen volgens mij net iets anders.

4 jaar geleden

Hoe weet je dat en baby uit de luier groeit eigenlijk? Mijne is 6 weken en nog in maat 1 ze is wel klein geboren ze weegt nu ongeveer 3.5 kilo

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Wehkkamp

4 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Hoe weet je dat en baby uit de luier groeit eigenlijk? Mijne is 6 weken en ...
Ik vind als je hem niet meer goed hoog kan doen het al irritant. En bij mijn zoon merk ik dat hij s nachts echt te vol met plas raakt als hij wat te klein wordt. (is ook een buikslaper dus loopt al sneller vol aan de voorkant) Verder als je hem niet meer lekker dicht kan doen dus de sluitingen te ver naar de zijkant uitkomen vind ik wel een indicatie. Maar 3,5 kg nog in maat 1 lijkt me heel logisch.

4 jaar geleden

Oke ja dan passen ze nog prima ik haal ook nooit erg grote verpakkingen heb nou toevallig zo grotere pak van de kruidvat gehaalt dus hoop dat ze op komen maar ze red best lang kwa plas in de luiers maar slaapt vaak ook niet langer door dan 4 a 5 uurtjes

4 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Bol.com heeft dezelfde actie

4 jaar geleden

Reactie op Loes1230

Bol.com heeft dezelfde actie
Wehkamp

4 jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Wel Kruidvat merk trouwens. Vallen volgens mij net iets anders.
Die vallen een maat kleiner dan pampers...

4 jaar geleden

Reactie op lovely_L

Wehkamp
Jumbo heeft 2+2 voor maat 1+2 pampers t/m 7 dec. Net iets goedkoper per luier dan wehkamp en bol.com

4 jaar geleden

Ik heb van verschillende merken al maat 2 liggen. Van zwitsal heb ik een maandbox (met een vorige aanbieding gekocht). Heb ook pampers en kruidvat liggen. Die van kruidvat zijn bijna op en worden ook al klein. Zitten soms na 2 uur al vol. Ze is nu 7 weken en weegt 5,5 kilo

4 jaar geleden

Ik heb kinderen van 3 maanden op het kdv die vaak in luier 2 zitten. Dus ik denk dat je deze box prima op krijgt😊

4 jaar geleden

Als je googled op luieraanbiedingen kom je op een site die de beste aanbiedingen van dat moment laat zien. Ik koop zelf alleen luiers als er 50% korting op zit.

4 jaar geleden

Reactie op Marjanke

Die vallen een maat kleiner dan pampers...
Nou ik vind pampers maat 1 wel kleiner dan kruidvat maat 2 hoor! Vallen wel iets kleiner dan pampers maar ik vind dat geen hele maat schelen.

4 jaar geleden

Mijn zoon is 6 weken en 4.5kg en past nog in maat 1 van pampers. Hij is wel vrij smal, misschien dat dat scheelt. Maat 2 past hij wel maar ik vond die nog wat ruim.