23 Reacties

één jaar geleden

Wat erg. Ik ben ook gewend dat je zegt waar je naar toe gaat. Je mag van mij ook inderdaad overal naar toe gaan. Ik en mijn partner hebben ook de app zoek mijn iPhone zodat we elkaars locatie kunnen zien en hebben dan ook niks voor elkaar te verbergen. Ik vind het geen normaal gedrag hoe je partner zich uit naar jou toe. Ik zou het persoonlijk echt niet vertrouwens. Het lijkt of hij iets verbergt. Anders zou je er wel eerlijk over zijn waar je naar toe gaat. En zeker na 10 jaar. Heel veel sterkte meid ❤️

één jaar geleden

Ik vind dit heel eerlijk geen normaal gedrag. Ik ben helemaal voor lekker dingen voor jezelf doen maar je bent partners van elkaar, dan communiceer je toch even wat je gaat doen. En zeker omdat jullie kinderen hebben, dan kun je niet allebei tegelijk weg zonder oppas dus is niet meer dan normaal om te overleggen met elkaar. Lastig dat hij zich meteen zo aangevallen voelt als je er naar vraagt. Misschien een keer over beginnen op een compleet ander tijdstip wanneer hij niet net terug komt? Misschien dat hij dan iets redelijker is? Succes iig! 🤍

één jaar geleden

Oh wat erg Zeker vertel je elkaar waar je naar toe gaat.. dit is idd heel erg vreemd Mijn man en ik hebben ook iPhone en kunnen ook gewoon zien waar we zijn Sterkte meid ❤️

één jaar geleden

Die had van mij op kunnen zouten dat is geen normaal gedrag

één jaar geleden

Dit zou ik ook wel heel vreemd vinden, maar wat ik me afvraag.. Is dit ineens begonnen of was hij altijd al zo? Als de kinderen op bed liggen en ik hoor mijn man vertrekken zonder iets te zeggen dan loop ik naar hem toe om te vragen waar ga je heen? Vind ik geen gekke vraag, wij zouden nooit de deur uitgaan zonder even te overleggen.

één jaar geleden

Dit zou ik ook wel heel vreemd vinden, maar wat ik me afvraag.. Is dit inee ...
Hij deed dit vroeger wel es..maar eigk al jaren niet meer. Laatst gebeurde het opeens en ik weet als ik vraag waar was je dan vat ie t negatieve op. Ik heb me toen ingehouden. Maar diep van binnen levert het stress op. Dus gisteren bij de 4e x kon ik t niet meer laten en t tis meteen geëscaleerd.

één jaar geleden

Wow, ik vind dit eerlijk gezegd echt respectloos naar jou toe. Is het een idee om hem te vragen om hier vanavond over te praten? Om even van elkaar (zonder elkaar aan te vallen) te horen wat de behoefte en het gevoel hierbij is? Want jij bent er ook nog he.. Waar komt die behoefte van zich vrij voelen vandaan? Hij gaat er wel vanuit dat jij het thuis ondertussen allemaal oplost😄 Het roept bij mij erg veel irritatie op, het lezen van je verhaal. Sterkte.. Hij klinkt als moeilijk benaderbaar en vanaf nu elke avond weg gaan. Is dit wraak nemen of heeft hij het thuis niet naar zijn zin?

één jaar geleden

Heh?! Dit is geen normaal gedrag, integendeel. Dat heeft niks te maken met jaloezie oid, maar gewoon met normaal fatsoen. Volgens mij krijg je dat al vanuit huis uit mee toch? Dat je laat weten waar je heen gaat. Vreemd..

één jaar geleden

Het raar en respectloos gedrag van hem. Het is normaal en fatsoenlijk om te communiceren wat je gaat doen en ik zou dergelijke gedrag ook niet pikken van hem. Ga het gesprek met hem aan.

één jaar geleden

Wat vervelend om te lezen maar ook iets herkenbaars. Niet dat hij zomaar weg gaat maar als ik vraag aan hem waarom hij zo lang weg is of hoe zij rooster eruit ziet om gewoon te weten waar ik aan toe ben zegt die dat ik hem controleer of dat hij de vrijheid mist omdat hij niks meer spontaans meer kan doen.. dan denk ik ook hallo je hebt een vrouw thuis en kinderen, met kinderen kun je niet snel wat spontaans doen... Dus ik heb zijn rooster maar uit mijn agenda gehaald. Geheid dat die zelf zijn rooster niet weet en aan mij gaat vragen. Maarja dat zien we dan wel weer

één jaar geleden

Het is niet normaal. Ik zou het niet zozeer jaloezie noemen. Maar gewoon dat je wilt weten waar je aan toe bent. Ik herken dit gedrag wel maar met een andere reden. Maar dan laat hij wel.weten waar hij heen gaat. Probeer vanuit je gevoel te praten.; ik weet niet wat er is. Maar het voelt niet goed dat je weggaat zonder iets te zeggen. Als er iets speelt wat dan ook, zeg het tegen me. Ik maak me zorgen om je En het dan loslaten. Hij is oud en wijs genoeg

één jaar geleden

Het is idd vreemd gedrag en ik zou het niet vertrouwen... Sorry. Been there, done that. Wat als er thuis iets gebeurt, met jou of de kinderen? Of met hemzelf? Het is fijn te weten waar hij uithangt. Zeker als hij zich "gecontroleerd" voelt.. Waar komt dit opeens vandaan? Hou het in de gaten. Zit er een patroon in. Kun je hem volgen? Lastig.. Veel sterkte!

één jaar geleden

Wat knap dat je dit zo netjes en respectvol schrijft. Maar ik zou dit echt niet kunnen accepteren, rot op. Het is duidelijk dat hij toe is aan vrijheid maar wat is hij allemaal aan het uitspoken dan? Laat je niet belazeren hoor!

één jaar geleden

Ik zou het eens lekker een avondje omdraaien. Zorgen dat jij de deur uit bent voor hij weggaat en dan paar uur wegblijven en niks zeggen met thuis komen. Eens kijken hoe hij zich dan voelt. Misschien dat ie t dan snapt. En nee is zeker geen raar gedrag. Eerder ik-heb-iets-te-verbergen gedrag

één jaar geleden

Ik zou geloof ik z’n locatie aanzetten stiekem en kijken waar die heen gaat😅. Wat een vreemd iets. Het is toch normaal dat je zegt waar je heen gaat?

één jaar geleden

Nee niet te vertrouwen. Heel vreemd gedrag alsof die iets te verbergen heeft.

één jaar geleden

Volg je onderbuik gevoel. Ik heb al maanden het gevoel dat er iets speelde. Bleek meneer drugs te gebruiken. En gisteren een 2e telefoon gevonden. Met tinder etc. Maar goed dat ik de code er niet van heb. Maar kon genoeg zien op het startscherm. En nog ontkennen ook.

één jaar geleden

Ik zou gewoon een achtervolging inzetten 😊 en het zeker niet pikken !!!

één jaar geleden

Hoe is het?

één jaar geleden

benieuwd hoe het met je gaat, en met je man?