7 Reacties

één jaar geleden

Geeeen idee. Weet wel dat wij precies hetzelfde hebben. 😴 Heel vermoeiend, hij wil dan ook niks.

één jaar geleden

Reactie op Tecan02

Geeeen idee. Weet wel dat wij precies hetzelfde hebben. 😴 Heel vermoeiend, ...
😩zo vermoeiend.

één jaar geleden

Hier ook sinds een paar dagen tussen 5 en half 6. Wij nemen hem dan mee naar ons bed, maar slapen wordt hem niet meer. Hij begint steeds over 'klaas', dus we hebben het idee dat alles rondom sinterklaas nogal een indruk heeft achtergelaten

VRIEND

één jaar geleden

Helaas hier ruim een maand zo.. kijk er al erg tegenop dat ik van het weekend 3 avonden tot 23 uur moet werken 😅🤣... lig tegenwoordig maar 21/21.30 uur op bed zodat we ook genoeg kunnen slapen

één jaar geleden

Ik hoop echt dat dat wisselende slapen een keer voorbij is. M'n zoon is nooit een goede slaper geweest, maar de periodes dat het goed gaat en hij gewoon van 19.00 - 07.00u slaapt zijn echt heeel schaars🫠

één jaar geleden

Denk regressie, maar wees blij met dit.. valt reuze mee als het zo is hahaha Mijn dochter gilt al avonden lang tot 21.30 voor ze in slaap valt, en dit doet ze snachts nog een keer over... cb gebeld en die geven aan dat dit echt een leeftijd is voor een sprong dus slaapregressie, duidelijkheid en grenzen stellen helpt hierbij anders leer je ze nu heel makkelijk foute gewoontes aan😒

één jaar geleden

Update! Nu 2 dagen zijn dutje ingekort, 1,5u ipv 2 uren, ennnnn beide dagen geslapen tot 6:00 en zingend wakker ipv huilend😀🙏🙏🙏