5 Reacties
één jaar geleden
Hier vooral heel kieskeurig. Ik geef hem sochtends bijvoorbeeld de keus wil je brood of cruesli? Dat zegt hij brood. Dan smeer ik zijn brood en is het vervolgens heeeeeel hard krijsen omdat hij cruesli wilt🤯 kleine monsters worden het zodra ze 2 zijn!
één jaar geleden
Hier ook.. alleen lekkere dingen gaan er goed in. Als ze pap wil in de ochtend, maak ik pap. Daarna eet ze de pap niet op en eet wil ze vervolgens mijn brood opeten. Als ze dat niet voor elkaar krijgt, is het heel hard schreeuwen. Ik dwing haar niet meer, want ze heeft laatst alles uitgekotst uit koppigheid. Het zal wel een fase zijn 😅
één jaar geleden
Hier avond eten ook klein drama. Eerst zitten we samen en eet hij alleen wat lekkere dingen eruit (vlees, aardappel) en daarna wil hij alweer van tafel. Neemt geen hap oid. Ik doe daarna dan vaak even een filmpje op de telefoon en als ik hem dan de lepel aanbied dan eet hij het wél?! Terwijl ik eigenlijk helemaal geen tv aan wil tijdens eten maar dan krijgt hij toch wat binnen.. als het echt slecht was dan geef ik hem als toetje een zelfgemaakt ijsje (bijv met rode biet, banaan, noten, bloemkool, honing) zodat hij toch nog wat extra groente ed binnenkrijgt.. maar liefst wil ik dat hij gewoon eet ipv met een filmpje😔
één jaar geleden
Reactie op C566
Hier ook vooral het avondeten. Ik denk dat ze al maanden geen avond eten ee ...
Herkenbaar, hier ook al maanden lang amper avondeten. Heel soms wil er nog wel eens wat in met veel appelmoes. Heb me er erge zorgen om gemaakt, maar consultatiebureau wist me gerust te stellen door zijn groeicurve en het feit dat hij via fruit genoeg vitaminen binnen krijgt.. ik hoop het maar 🤷♀️