Beste moeders,
Sinds een aantal dagen wordt mijn zoontje rond 11/12 uur huilend wakker, vanavond het ergste tot nu toe gillen en schreeuwend wakker. Hij zegt ook nee nee, mijn mijn en is heel boos en niet te kalmeren. Ik dacht eerst dat het zijn tandjes waren maar verder eet hij overdag goed en zit niet aan zijn tanden. Hij is wel verkouden maar heeft geen koorts en verder is hij overdag prima. Hij heeft een koemelk allergie en ik herken dit alleen van het begin toen we niet wisten dat hij kma had en gewone voeding binnen kreeg dus toen van de buikpijn. Tegenwoordig geef ik hem nog steeds geen melk. Omdat ik geen idee meer heb vroeg me af of dit nachtmerries zouden kunnen zijn?. Nog een ander factor is dat hij de afgelopen dagen best vaak achter de tablet heeft gezeten en filmpjes gekeken (heel slecht) maar de afgelopen dagen kon helaas niet anders geen oppas en aan het afstuderen. Ik vermoed dat dit misschien met de filmpjes overdag te maken heeft dat hij miss s nachts dat gat verwerken en nachtmerries krijgt?. Ik voel me ineens ook een slechte moeder als dit zo is :(. Wat denken jullie wat het kan zijn?
Bedankt voor jullie reacties alvast.