7 Reacties

één jaar geleden

Hier is het ook een papa fase !

één jaar geleden

Precies jou verhaal is hier in huis ook gaande Heel moeilijk ik wordt er ook onzeker door ik hoop odd dat het een fase is

één jaar geleden

Hier juist meer een 'mamafase' momenteel. Als mijn partner iets aanbiedt (of vraagt of wil verschonen) en de kleine komt naar mij, dan zeg ik dat papa het ook kan en dat hij maar naar papa moet gaan. Heb het idee dat dat een klein beetje helpt. Maar het is inderdaad een fase en gaat wel weer voorbij. Vaak gevolgd door een 'papafase'

één jaar geleden

Pittig hè? Hier precies hetzelfde, nu hebben wij wel recent onze 2e gekregen waardoor papa haar meer heeft verzorgd, maar als ze wat in haar hoofd heeft dan krijg je het er niet uit. Helaas een fase die we door moeten. Ik duim gewoon dat het straks weer beter wordt. Dus helaas geen tips…

één jaar geleden

Ik huil hier af en toe ook even als ze alleen door papa naar bed gebracht wil worden. Maar ik laat haar verder niks merken. Ben altijd enthousiast als ik haar zie (en zij ook als ze mij ziet) maar ze heeft nu eenmaal, inmiddels al een best lange periode, extreem voorkeur voor papa.. 🥲

één jaar geleden

Hier totaal andersom.. voor m’n vriend erg lastig. Ze wilt absoluut niet met dr papa mee alleen als ik ook mee ga en ik moet alles doen met haar. Gilt moord en brand als papa haar op bed legt zonder mij erbij. Ik hoop voor m’n vriend dat het indd een fase is😅 morgen moet ik weer voor het eerst in lange tijd werken op zaterdag en is mijn vriend dus thuis met de kleine. Doordeweeks is ze bij de gastouder. Dus ik hoop dat dat een beetje goed gaat🥺

één jaar geleden

Hoe gaat het nu Nieuwemama96? Hier is het ook al weken alleen maar papa papa papa, ik word elke keer zo afgewezen 😔 nog 1 week en dan vakantie en kan er eigenlijk al een beetje tegenop zien. Ik denk bijna dat het geen fase is het duurt nu al zo lang