26 Reacties

4 maanden geleden

Die van mij wil regelmatig ook niet tot ik ook naar bed ga laatst wou ze toen ook niet toen heb ik alles uitgezet en zei mama gaat lekker naar bed 😂😂 toen stond ze in 2 min in de slaapkamer 😂 als goed is is het tijdelijk maar zwaar vermoeiend

4 maanden geleden

Reactie op Lou1986

Die van mij wil regelmatig ook niet tot ik ook naar bed ga laatst wou ze to ...
Echt niks werkt hier. Witte ruis heb ik al, alles uit doen gilt ie de boel bij elkaar en stopt niet tot ik weer bij hem ben geborgenheid en bij mij op bed helpt ook niet want dan denkt ie dat we een feestje hebben 😅😂

4 maanden geleden

Ze slaapt bij mij op de slaapkamer maar niet in mijn bed dan is het idd feest en kan ik sws zelf niet slapen met haar naast me

4 maanden geleden

Reactie op Lou1986

Ze slaapt bij mij op de slaapkamer maar niet in mijn bed dan is het idd fee ...
Ja ik zit er ook aan te denken om misschien zijn peuterbedje bij mij te zetten, hij slaapt in zijn eigen kamer al op een eenpersoonsbed.

4 maanden geleden

Probeer je dat toch mijn dochter slaapt nog in ledikant 😂😂

4 maanden geleden

Hier ook drama, nu al weer 10x met haar meegelopen naar haar bed.. ze komt er elke keer weer uit. Maar wel de hele tijd gapen en in de ogen wrijven. Als ze in de middag niet slaapt dan is ze aan het einde van de dag niet meer te genieten 😪. Gelukkig savonds nog geen problemen.

4 maanden geleden

Jip hier ook, wij proberen nu het middagslaapje weg te laten en gek genoeg werkt dit. We houden wel de zelfde tijd aan met naar bed gaat 19.00/19.30 maar sochtends is hij dan tussen 8 en 9 weer wakker. Ook hebben wij gedacht om over te gaan naar het peuterbed maar staat gewoon in zijn kamer af en toe ligt hij erop maar slaapt toch nog het liefst in zijn ledikant

4 maanden geleden

Onze dochter van 2 jaar (oktober) gaat al vanaf juli slecht slapen in de avond. Voordat ze slaapt gooit ze een paar keer haar tutjes uit bed en maakt ze er een groot feest van zodra we in de kamer komen. De laatste 2 weken wordt ze soms in de nacht ook wakker.. meestal huilen maar slaapt daarna gelukkig wel verder wanneee ze even met (meestal mama 😅) in de stoel heeft gezeten

4 maanden geleden

Wij hadden dit precies hetzelfde, hij klimt ook ineens uit bed! Nu na 5 weken echt niet willen slapen, lijkt het weer iets rustiger te worden...

4 maanden geleden

Zijn er hier ook kindjes die heeel erg moe zijn, maar geen middagdutje doen? En dan de hele middag vervelend zijn en niet luisteren? Hier nu al een hele week geen middagdutje meer... Maar wel super moe en vervelend 😪 moet ik het dan nog wel aanbieden?

4 maanden geleden

Reactie op Belshel8

Zijn er hier ook kindjes die heeel erg moe zijn, maar geen middagdutje doen ...
Hiero! Haha

3 maanden geleden

Oh wat een herkenning hier! Hier al weken niet in z’n eigen bed slapen. Schreeuwen, alles uit bed smijten en (als we hem zouden laten) uren schreeuwen. Haal ik hem uit zijn bed en leg hem in ons bed slaapt hij 9 vd 10x binnen 10 minuten. Dat was vooral ‘s nachts maar sinds een paar dagen krijg ik hem er ‘s middags ook niet meer in. Met veel moeite (boekje lezen in bedje, boekje voorlezen aan beer) soms een half uurtje, of onderweg in de kinderwagen kort. En dan is het klaar. En mensen zeggen vaak ‘laat ‘m even schreeuwen hij gaat wel liggen’…nou dat er tijdens zo’n zelfde fase eerder uit wanhoop 1x gedaan. 2u later schreeuwde meneer nog steeds…dus toen toch eruit gepakt. Wij weten het niet meer…

3 maanden geleden

Reactie op Belshel8

Zijn er hier ook kindjes die heeel erg moe zijn, maar geen middagdutje doen ...
Yep…soms valt hij dan op de bank in slaap, zo sneu

één maand geleden

Reactie op mama__2021

Oh wat een herkenning hier! Hier al weken niet in z’n eigen bed slapen. Sch ...
Hoe is het nu ermee? Ik zit hier nu middenin.. ze slaapt al in een ledikant in onze slaapkamer als ze snacbts wakker wordt. Hiervoor noooooit gedaan en 0.0 moeite. Is dit vanzelf goed gekomen bij je of is t nog zo? Ben zo bang dat ik der gewend laat raken met bij ons slapen.

één maand geleden

Reactie op Ree1994

Hoe is het nu ermee? Ik zit hier nu middenin.. ze slaapt al in een ledikant ...
Wij zitten hier nu ook middenin. Echt doodvermoeiend. We zijn vooral heel consequent en geven geen millimeter toe. Zorgt wel voor veel weerstand maar hopelijk gaat het steeds beter. Hij slaapt overigens wel bij ons in bed als ie wakker wordt, we willen niet dat zijn kamer een negatieve plek wordt.

één maand geleden

Reactie op Polar Bear

Wij zitten hier nu ook middenin. Echt doodvermoeiend. We zijn vooral heel c ...
Bij ons heeft ze nu afgelopen week 2x gewoon weer doorgeslapen en gelijk in slaap gevallen en beide keren ging ze 9u savonds naar bed en had ze van 1 tot 2 ong geslapen smiddags. Gisteren die tijd weer tussen de middag en zag dat ze echt niet moe was rond 7uur denk hou der gewoon op. En vannacht dus weer gewoon goed gedaan van 9 tot half 8. Ik denk dat ze echt tussen wel en niet slapen overdag inzit en dat is echt lastig nu.. 😵‍💫

één maand geleden

Hier precies hetzelfde, ze schreeuwt 2 uur lang totdat ze in slaap valt. Wij laten haar schreeuwen maar zien haar dan via de camera. Middagdutje slaan wij nu over.

één maand geleden

Reactie op Motherofthree

Hier precies hetzelfde, ze schreeuwt 2 uur lang totdat ze in slaap valt. Wi ...
Ben je pas begonnen met het middagdutje overslaan doordat ze savonds niet wilt slapen? Gewoon nieuwsgierig want ik probeer voor mezelf een oorzaak en daardoor oplossing te vinden🤭

één maand geleden

Reactie op Ree1994

Ben je pas begonnen met het middagdutje overslaan doordat ze savonds niet w ...
Nee totaal niet , het middagdutje was ook een ramp daarom dat we deze nu overslaan omdat het anders 2x per dag drama was.

één maand geleden

Reactie op Motherofthree

Hier precies hetzelfde, ze schreeuwt 2 uur lang totdat ze in slaap valt. Wi ...
Hier ook veel geschreeuw maar ze roept haar jongere zusje dan ook wakker 🥲 dus ik schipper tussen toegeven en laten brullen…. Voelt niet effectief en ben er maar zoet mee steeds, heel irritant Het is een fase? 🫠🙏🏻