26 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op LindaWee

Hier ook veel geschreeuw maar ze roept haar jongere zusje dan ook wakker 🥲 ...
Gelukkig schreeuwt ze hier niemand wakker. Haar oudere broer gaat gewoon naar bed ondanks dat zij schreeuwt en valt zonder problemen in slaap. Ook heeft ze nog een jonger broertje van 3 maanden en die gaat naar bed als zij het alweer opgegeven heeft. Daar heb ik dus weer geluk mee

7 maanden geleden

Reactie op LindaWee

Hier ook veel geschreeuw maar ze roept haar jongere zusje dan ook wakker 🥲 ...
Toevallig gaat ze deze week al 2 nachten zonder drama naar bed en voor vandaag durf ik het niet te zeggen want ze logeert een nachtje bij oma.

6 maanden geleden

Reactie op Ree1994

Hoe is het nu ermee? Ik zit hier nu middenin.. ze slaapt al in een ledikant ...
Sorry heb even niet op forum gekeken...gedoe met een nieuwe telefoon! Het gaat wisselend. Hebben inmiddels de zijkant uit z'n ledika ntje gehaald, dat leek te helpen maar het resultaat is wel dat een van ons erbij moet gaan liggen tot hij slaapt. Soms is hij binnen 10 min vertrokken, soms duurt het 1,5u (zoals vandaag, terwijl hij vantevoren zei 'D. moe, dalijk slapen'. En regelmatig gebeurt het dat hij ''s nachts een paar keer wakker wordt en naar ons toekomt. . Als ik direct erbij ben kan ik 'm dan meteen weer naar z'n bedje dirigeren, anders kruipt hij bij ons. Dus....ik ben er weer even klaar mee maar geen idee wat te doen. We hebben ook een dochtertje van ruim 14 maanden dus dat maakt het nog wat lastiger allemaal

6 maanden geleden

Reactie op Motherofthree

Gelukkig schreeuwt ze hier niemand wakker. Haar oudere broer gaat gewoon na ...
Mag ik vragen wat doe je met de broertje van 3 maanden? Ik heb precies hetzelfde maar we blijven bij mijn zoon in zijn kamer op de stoel naast zijn bed totdat hij. In slaap valt want anders gaat die uit bed … dus ik zit te denken om daar in de stoel met de kleine te zitten. Ik weet anders niet meer

6 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Mag ik vragen wat doe je met de broertje van 3 maanden? Ik heb precies hetz ...
De jongste ligt in de box beneden, de oudste op zolder in bed en de middelste ligt dan te schreeuwen in haar bed. Om de zoveel tijd gingen we even kijken of luisteren maar dan hebben we ook nog een camera op haar gericht staan. Dit heeft ze ongeveer 1,5 week vol gehouden, we hebben haar dutje ingekort en nu er helemaal af en is er geen drama meer 😊