14 Reacties
2 maanden geleden
Groot bed (90*200) met een soort tent erboven zodat het toch nog knus voelt.
Kledingkast
Kallax kast van IKEA, paar vakken dicht en een paar open. Bovenop staan autootjes en een lampje, in de open vakken boekjes.
Oja en een fijne stoel voor ons, want soms is het nog wel spannend in z鈥檔 nieuwe kamer en blijven we even bij hem zitten tot hij slaapt.
Spelen doet hij er nauwelijks trouwens 馃槄
2 maanden geleden
Wij hebben een peuterbedje (70x140) met klamboe, ook een Kallax met speelgoed, boeken puzzels etc. Tafel met stoeltje en haar kledingkast is open zodat ze zichzelf aan kan kleden (heeft heel positief gewerkt!!). Spiegel op haar ooghoogte, en een buitenbak met ballen, krijt en hoeden.
茅茅n maand geleden
Dit is nu de kamer van onze 3jarige. Lekker spelen, een eigen leeshoek en een peuterbed waar nog tent van gemaakt kan worden
茅茅n maand geleden
Reactie op Nathalie333
Dit is nu de kamer van onze 3jarige. Lekker spelen, een eigen leeshoek en e ...
Ohja en een kast die achter mij stond toen ik de foto maakte haha
茅茅n maand geleden
Ik wil ook graag een echte meiden kamer maken ze slaapt nog in ledikant en is nog niet zindelijk, hebben jullie de commode al gewoon weggedaan of zijn ze bij jullie al zindelijk?馃槀 aan de ene kant denk ik, die 4 luierbroekjes kan ik ook wel staand aandoen misschien maar aan de andere kant vind ik hem nu nog wel handig馃檲
茅茅n maand geleden
Reactie op Marwie
Ik wil ook graag een echte meiden kamer maken ze slaapt nog in ledikant en ...
Maar in de meiden kamer blijft dan ook het ledikant staan?
Bij ons is inmiddels de kamer zo goed als af. Hij heeft nu een junior bed en een speelhoekje. Kamer is niet groot dus commode moest er daardoor uit, maar ik ben hoogzwanger dus de commode staat nu in de babykamer. Mn man gebruikt die nog wel, ik doe het vaak staand of op z'n nieuwe bed (ivm tillen op commode is voor mij wat zwaar nu)
茅茅n maand geleden
Reactie op Maddie93
Maar in de meiden kamer blijft dan ook het ledikant staan?
Bij ons is inmid ...
Nee ze krijgt dan een peuterbed en ik wil inderdaad ook een speel en leeshoekje voor dr maken maar ik denk dat ik inderdaad dan ook de commode eruit haal, vind dat ook niet echt meer passen bij een stoere meidenkamer馃槀
茅茅n maand geleden
Reactie op Marwie
Ik wil ook graag een echte meiden kamer maken ze slaapt nog in ledikant en ...
De commode hebben wij nog staan. Hebben de baby kast en ledikant samen verkocht en de commode gehouden.
Vele verklaarden ons voor gek maar doe maar eens je kleine op de grond verschonen of lager dan de commode, weekje geprobeerd op vakantie en toen wisten we dat de commode moest blijven 鈽猴笍