6 Reacties

één jaar geleden

Bij onze kdv stroomt ons zoontje in oktober automatisch door naar de peutergroep. In deze groep volgen ze ‘s morgens tot na de lunch het peuterprogramma. Dit zijn meer schoolse activiteiten. Hij gaat elke donderdag naar de opvang (hele dag). Vanaf januari zal hij ook op maandagochtend gaan deelnemen aan het peuterprogramma. Dit op aanraden van het kdv, voor meer uitdaging.

MOD

één jaar geleden

Mijn zoontje zal per november ook een ochtend naar een peuterspeelzaal gaan. Hij gaat daarnaast twee dagen per week naar kdv. Ook daar gaan ze peuteren etc. dus daarvoor is t niet noodzakelijk. Wij kunnen die ochtend peuteren goed gebruiken (qua opvang) maar hoeven niet een hele dag opvang te regelen. Dit bespaart ons tevens een hoop geld 😊

één jaar geleden

Ons zoontje zit bij mij (ik werk als gastouder) maar gaat vanaf oktober naar psz voor 2 dagen. Ondanks dat ik zelf ook geschoold ben om het VvE programma toe te passen. Hij leert daar nieuwe kindjes kennen die straks ook naar school gaan en bovendien luisteren naar iemand anders dan alleen maar mama. Psz zit bovendien naast de school waar hij straks naar toe gaat dus dat is ook fijn!

één jaar geleden

Vanaf welke leeftijd exact mag een kindje naar de PSZ?

één jaar geleden

Reactie op Oort

Vanaf welke leeftijd exact mag een kindje naar de PSZ?
Verschilt per woonplaats! 2-2,5jaar

één jaar geleden

Ja mijn dochter staat ingeschreven voor de psz, ondanks dat ze al 2 dagen naar het kdv gaat