16 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon even zeggen maar ik had 3 weken na mijn bevalling galstenen, zeeer pijnlijke steken.... En mijn galblaas moest verwijderd worden... Komt vaak voor na bevalling.... Op spoed terecht gekomen.....

4 jaar geleden

Heb hier ook last van, heb de gynaecoloog gesproken en die zei we maken twee wonden eentje in je huid en eentje in je baarmoeder en dat is de wond van de baarmoeder die je nog voelt. Ik zit nu met een mega smetplek met vocht en prut bij het litteken van de keizersnede. Voor mij is het ook 4 maanden geleden. HA zegt dat ik het moet insmeren met sudocrem en schoonspoelen

4 jaar geleden

Jaa herkenbaar, hier ook last van. Ik had dit 2 weken na me keizersnede ook en toen dachten ze dat het me blindedarm was maar dat bleek het niet te zijn. De pijn is daarna wel minder geworden maar nog wel elke dag aanwezig. Sommige dagen kan ik mijn zoontje amper dragen van de pijn. Bij de ha geweest en die heeft me doorverwezen naar de gynaecoloog, daar heb ik volgende week een afspraak

4 jaar geleden

Je kan ook eens zoeken op syndroom van Acnes. Komt veel voor naar keizersnede. Dan raken er zenuwtakjes beklemd in de buikwand.

4 jaar geleden

Zeker.. na mn eerste ks ook.. het littekenweefsel wordt stug of verkleefd.. litteken therapie helpt mij.. maar heb ook jaren geen broeken aan kunnen doen door de pijn😕 Hou in de gaten of je niet ineens endometriose hebt

4 jaar geleden

Hoi, zodra ik een beetje wint gevangen heb krijg ik per direct buikpijn. Of als ik op de koude grond thuis gezeten heb.. even opletten of je geen wint vangt buiken..

4 jaar geleden

Hier ook en de operatie is 5 maanden geleden. Wordt nu eindelijk een beetje beter. Vooral met lang lopen deed het intens pijn. Ook rondom de navel

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Vlak boven het litteken en intense pijn 😥 Idd niet elke dag maar wel meerdere keren per week.. ☹️

4 jaar geleden

Ik heb het ook maar dan aan de rechterkant van mijn litteken! Het voelt ook meer echt binnenin mijn buik… bijna als heftige steken met een eisprong mar dan nog wat pijnlijker! Ik denk dat ik een afspraak ga maken bij een osteopaat, die kijkt wat verder dan een huisarts😒 Kijk er nu al tegenop wanneer ik weer voor het eerst ongesteld wordt! Ben bang dat de krampen in combi met de wond ook erg pijnlijk gaan worden! Jullie daar al ervaring mee?

4 jaar geleden

Ik heb het ook maar dan aan de rechterkant van mijn litteken! Het voelt ook ...
Check even of je geen endometriose hebt

4 jaar geleden

Hebben jullie deze pijn nogsteeds ? Hoeft niet elke dag/week/maand te zijn. .ik heb er nu 3 maanden geen kast van gehad en nu sinds 3 dagen heb iknwederom vreselijke pijn... onderin mn buik rondom mn navel met uitstraling naar de onderrug en mn rechter been. Huisarts doet nogsteeds niks hiermee.. ik moet maar een potje opgevangen urine komen brengen 😬

7 maanden geleden

Hoi zijn er nog mensen die hier last van hebben? Ik heb 4,5 maand terug een keizersnede gehad en alles ging goed tot de na controle bij 6 weken maar sinds dien heb ik echt hele erge steken in mijn buik (menstruatiepijn maar dan 10 x heftiger) ik heb inmiddels 3 keer een menstruatie gehad en heb echt veel bloedstolsels en slijm wat eruit komt tijdens de menstruatie..

7 maanden geleden

Reactie op VrolijkeLavendel408250

Hoi zijn er nog mensen die hier last van hebben? Ik heb 4,5 maand terug een ...
Stolsels heb ik bijna 4 jaar na keizersnede nog steeds. Ik heb ook tot ongeveer 1.5 jaar erna niks aan sport kunnen doen. Echt die buikspieren waar ik meteen last van kreeg. Wellicht doe je teveel, ookal zou het al mogen. Elk lichaam is anders. Ik heb nu nog steeds een zichtbaar litteken. Dus na 3 jaar en 7 maanden. Terwijl hij bij andere in een half jaar wegtrekt

7 maanden geleden

Reactie op Ang6

Stolsels heb ik bijna 4 jaar na keizersnede nog steeds. Ik heb ook tot ong ...
Oh wel heftig.. hebben ze wel al gekeken of je buikspieren op de juiste manier naar elkaar toe zijn gegroeid? Dat kan soms complicaties geven heb ik gelezen.. ik kan ook nog niks qua sporten doen, heb nog last van mijn rug vanwege de ruggenprik en kan daardoor niet lang lopen. Ik heb wel een druk sociaal leven dus wellicht dat ik inderdaad te veel doe dan mijn lichaam aan kan?

7 maanden geleden

Reactie op VrolijkeLavendel408250

Oh wel heftig.. hebben ze wel al gekeken of je buikspieren op de juiste man ...
Mijn nacontrole was al na 4.5 week. Ivm drukte Ik heb zelf moeten vragen of ze het litteken nog wou zien...... Sowieso niet erg tevreden over het ziekenhuis. De hulp was goed hoor. Maar heb echt 20 dagen doorgebracht in ziekenhuis, iets minder nachten gelukkig. Er is niemand geweest die mij uitlegde waar alle belletjes voor waren. Dat ik 20 keuzes had voor ontbijt.... niks. Bij mij blijft het bij 1 dus deze ervaring gelukkig nooit meer