13 Reacties
één jaar geleden
Af en toe een zetpil hier, eerst even zonder proberen maar ik pak zelf ook paracetamol bij knallende koppijn
één jaar geleden
Ik herken enorm wat je zegt! Ook mijn vriend is hier makkelijker in dan ik, maar ik word het langzamerhand ook wel iets merk ik.
Slaap is gewoon alles. Voor iedereen. En als ik echt “zeker” weet dat het door lichamelijke pijn/ongemak komt kies ik wel voor een zetpil voor/in de nacht en merk vervolgens gewoon gauw verschil en dat is dan bevestigend voor de keuze.
één jaar geleden
Ja ik kan duidelijk zien dat het lichamelijke pijn is. Op de camera zie ik hem de eerste uren in zijn diepe slaap steeds draaien en aan zijn oortje trekken. In de lichtere slaap na 00.30 wordt hij wakker en wil alleen staan( laatst tot 03.30) mits ik een pijnstiller geef en deze gaat werken.
Maar wat als dit bv 8 dagen speelt? Is dat niet teveel Paracetamol voor zo'n kleintje.?
Mijn achtergrond; mijn moeder is klassiek homeopaat,zelf op de Vrije School gezeten," Leg wat barnsteen onder zijn matras- vriendinnen" 🙃🤦🏼♀️
Mijn vriend komt uit een hele gezellig " reguliere" opvoeding waar tv kijken erbij hoort, pijnstillers het antwoord op pijn is en waar alles eigenlijk al jaren gaat zoals t gaat😉ook helemaal goed natuurlijk!
Wel een uitdaging de zoektocht naar die... gulden middenweg
🤷🛣🤷🏼♀️
één jaar geleden
Reactie op Ang6
Ik geef alleen heel af en toe voor de nacht een zetpil. Ik blijf zelf ook n ...
Hoe gebruiken jullie de dentinox?🙈 Wij doen 2 druppels op een wattenstaafje over het tandvlees wrijven, maar het lijkt geen effect te hebben helaas
één jaar geleden
Reactie op Maria29
Ja ik kan duidelijk zien dat het lichamelijke pijn is. Op de camera zie ik ...
Tja. Hier ook flinke last met doorkomende tanden. Voor het slapengaan geven wij dan toch ook echt wel paracetamol, soms 3-4 dagen achter elkaar.
Ik ben ook geen voorstander van zomaar pijnstillers geven, maar dit zijn fases en dit kan bizar veel pijn doen… ik zou het zelf dan ook innemen.
Het is niet zo dat je je kind maandenlang de maximale dosis pijnstillers geeft toch? 😊
Ik vind het anders met ziek zijn: paracetamol geven voor pijn doe ik eerder dan om koorts of ziek symptomen te onderdrukken. Dat mag er van mij zijn (hoe zwaar dat dan voor ons ook is haha 😅).
één jaar geleden
Pff, vreselijk! Vooral die kiezen zijn een hel! Ik geef het mijn meisje gewoon zo lang ze het nodig heeft. Overdag lukt het idd vaak wel zonder maar slapen/ liggen.. Je ziet gewoon echt pijn.
Als je niet elke dag de max geeft, krijgen ze er niets van lijkt mij.. Waar vrees je voor?
Wat bij ons helpt is reepjes koude komkommer uit de koelkast en ik heb nu Chamodent maar of dat wat doet. Geen idee
één jaar geleden
Ik doe er niet moeilijk over, pijn is pijn en dan krijgt mijn dochter een zetpil. Overdag gaat het vaak wel maar voor het slapen bij de nu doorkomende kiezen krijgt ze 3 a 4 dagen paracetamol😊
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Pff, vreselijk! Vooral die kiezen zijn een hel! Ik geef het mijn meisje gew ...
Ja dat vroeg mijn vriend mij laatst ook al. Het is echt een overblijfsel van mijn opvoeding geloof ik. "Pijnstillers zijn slecht voor het lichaam( de lever bv)" Ikzelf denk hier niet zo over hoor ,maar dat stemmetje zit er nog😅 Daarom geef ik iedere pijnstiller met wat moeite . Hier 4 kiezen. Vannacht na 03.00 niet meer geslapen zelf met Paracetamol niet meer😵 Wat een ramp die kiezen...
Jullie antwoorden helpen trouwens wel hoor! Dank mama's!