Hoi mama's!
Hier komen de kiezen langzamerhand door plus nog wat tandjes. Ons zoontje heeft hier natuurlijk veel last van. Hier resulteert het vaak in oorpijn en slecht slapen. Hij heeft eigenlijk nooit koorts of verhoging gehad. Wel duidelijk pijn.
Mijn vriend staat vanuit zijn opvoeding wat makkelijker tegenover het geven van een Paracetamol op z'n tijd. Ikzelf geef het liever niet. Nu kom ik vaak in de knel, een paar uur wakker iedere nacht vind ik ook niet wenselijk voor mijn zoontje. Iig niet nachten achter elkaar. De keren dat ik wel een Paracetamol heb gegeven sliep hij na een uur wel weer rustig in.
Ik ben benieuwd wat jullie standpunt hierin is? Ieder voor zich natuurlijk maar misschien lukt het mij zo wat beter mijn mening te vormen 馃
Een kind met pijn vind ik ook erg naar om te zien. Overdag is er afleiding en is het gewoon dealen met een dreumes met een h茅茅l kort lontje馃Ж De nachten zijn ingewikkeld. Kiezen en tandjes zijn ook iets van de lange adem en ik wil daarom niet direct neigen naar pijnstillers.
Hoe doen jullie dit?馃槵
Ik gebruik wel Chamodent druppels en gel,maar sommige nachten is dit voor hem niet helpend helaas.