21 Reacties
één jaar geleden
Ik gebruik 2 pampers over elkaar; soms een pamper en daarover heen een broekje. Dat werkt hier heel goed, geen specifiek merk.. (Waar ik achter trouwens laatst achterkwam: Soms lekken ze door omdat ze het koud hebben snachts, dan wil het lichaam de urine lozen om energie te besparen)
één jaar geleden
Hoi! Ik had hetzelfde, alles al geprobeerd. Pampers Harmonie lekt bij ons niet door!
één jaar geleden
Wij gebruiken al vanaf 3 weken baby dry en wijk er ook niet vanaf. Ze lekt hier bijna nooit door maar we stoppen ook met drinken na het eten. Qua maat vallen de baby dry iets kleiner. Wij gebruiken voor dochter van 10.5 kilo maat 5+
één jaar geleden
Welke maat premium protection draagt ze? De maat 5+ zit hier goed maar er is nog ruimte om te groeien ook. We zijn pas van 5 naar 5+ gegaan. De + staat voor een tussen maat tussen 5 en 6. En zou volgens mij ook iets meer op moeten nemen, maar dat weet ik niet zeker. Onze dochter draagt van de premium protection ook maat 5
één jaar geleden
Ik zou gokken op 5+. Je had ze van mij mogen proberen maar de kans dat we vlakbij elkaar wonen is klein 😂.
één jaar geleden
Baby Dry night pants 👍🏻 Daarbei gebeurt het zelden tot niet. Ik verschoon hem ook nog een keer voordat we zelf gaan slapen.
één jaar geleden
Baby Dry night pants 👍🏻 Daarbei gebeurt het zelden tot niet. Ik verschoon ...
*daarbij 😂
één jaar geleden
Reactie op Jessiicaa
Hier draagt ze nu maat 5 ik kan de 5+ proberen maar ik begin nou weer te tw ...
Hoe gaat het nu??
één jaar geleden
Reactie op Zonnetje87
Ik zou gokken op 5+. Je had ze van mij mogen proberen maar de kans dat we v ...
Ik heb een andere luierbroekje over de premium protection gedaan sindsdien geen doorlekken meer! Maar de baby dry pants wil ik toch nog eens proberen ondat 1 luier denk ik toch wel fijner is voor dr😊