7 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de slaapzak sinds dien slaapt hij zonder inbakeren Kost wel 120 euro maar ik ben helemaal om.. is een 4 seizoenen en kan gebruikt worden tot 2.5 jaar

3 jaar geleden

Reactie op VRB2123

Ik heb de slaapzak sinds dien slaapt hij zonder inbakeren Kost wel 120 euro ...
Wij gebruiken die slaapzakken nu ook, ideaal, en momenteel in de aanbieding bij baby dump.

3 jaar geleden

Die van ons heeft altijd in een Pacco geslapen tot 3 maanden. Wilde ermee gestopt zijn voor zijn eerste inentingen. Wij zijn begonnen met de winterslaapzak van Hema. Maar hij is inmiddels bijna 6 maanden en trekt nog de speen uit z'n mond. Het gaat steeds beter. Ook hebben wij het Nunki lakentje van Fedde&Kees. Als hij gaat slapen houden wij zijn armpjes even eronder, totdat hij slaapt. Ook wij zijn nog steeds zoekende daarin😅 Wat is er zo fijn aan de slaapzak van Puckababy (4seizoenen)? Ging dat gelijk goed vanuit inbakeren?

3 jaar geleden

Reactie op Oltia

Wij gebruiken die slaapzakken nu ook, ideaal, en momenteel in de aanbieding ...
Doen jullie nu nog wel het winterdeel erin? Want ik heb hem eruit en ze krijgt nog steeds haar handjes los haha waardoor ze die speen eruit trekt

3 jaar geleden

Zodra ik merkte dat mijn dochter ging rollen zijn we direct overgestapt op een normale slaapzak. Ze heeft de piep en mini aangehad. Maar hebben deze niet afgebouwd maar gewoon gelijk overgestapt. Ja, de eerste 2 nachten waren even lastig, daarna sliep ze gewoon weer door

3 jaar geleden

Reactie op Amanda34

Doen jullie nu nog wel het winterdeel erin? Want ik heb hem eruit en ze kri ...
De kleine ligt nu alleen in het teddydeel.

3 jaar geleden

Reactie op Oltia

De kleine ligt nu alleen in het teddydeel.
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog 😅 misschien dat ik dat is ga proberen!