13 Reacties

één jaar geleden

Ik volg ook even. 🤭 Hier een dochtertje van nog onder de 10 kg en volgens mij zijn ze vanaf 15 kg. Heeft iemand daar ervaring mee? Kan het ook als een kindje nog minder dan 15kg weegt?

één jaar geleden

Mijn jongste is nu 11.5kg oid en drijft er nu ook in. Ging prima en hij is een dunne spriet.

één jaar geleden

Ik heb hem ook ideaal! Veel fijner dan bandjes want met deze blijft t hoofd ook mooi boven water

één jaar geleden

Reactie op Thamar92

Mijn jongste is nu 11.5kg oid en drijft er nu ook in. Ging prima en hij is ...
Dank je wel. 🙏🏼 ik denk dat ik hem gewoon al aanschaf en kan t nog niet dan gaat hij nog even in de kast. 🤭 gaan volgende maand op vakantie en heb zo t gevoel dat met alleen bandjes der hoofd toch elke x onder water gaat

één jaar geleden

Reactie op Thamar92

Mijn jongste is nu 11.5kg oid en drijft er nu ook in. Ging prima en hij is ...
Heb je hem van swim essentials of een ander merk?

één jaar geleden

Reactie op Ree1994

Dank je wel. 🙏🏼 ik denk dat ik hem gewoon al aanschaf en kan t nog niet d ...
Durf het niet te zeggen, zou goed kunnen. Heb hem via vinted gekocht.

één jaar geleden

Zit t wel lekker bij / voor de kinderen?

één jaar geleden

Wij hebben eentje van happy swimmer, werkt prima voor m’n zoontje van 13 kg

één jaar geleden

Reactie op D.D.Z

Zit t wel lekker bij / voor de kinderen?
Ja, mijn oudste is erg gevoelig maar doet hem graag aan zodat ie een klein beetje vrijheid heeft. Is bijna 3.

één jaar geleden

Kan een puddle jumper ook gewoon om met een uv shirt? Ik heb een uv shirt voor mijn zoontje met lange mouwen maar zit dat dan wel goed?

één jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Kan een puddle jumper ook gewoon om met een uv shirt? Ik heb een uv shirt v ...
Zeker! Mn nichtje had dit vorige zomer zo aan.

één jaar geleden

We gebruiken hem al maanden! Geweldig ding. Dochter was 9,5kg en fijn gebouwd toen we hem voor het eerst aan deden. Wil prima op de strakke stand ondanks dat er 15kg op staat. Dochter voelt zich super zeker en fijn met de puddle jumper om en kan zich vrij bewegen en spelen

één jaar geleden

Is zo'n puddle jumper opblaasbaar of is het van dat soort schuim? En weet iemand welk merk het beste is, er zijn er zo veel haha