31 Reacties
5 jaar geleden
Had je eigenlijk even aan verloskundige moeten vragen of je placenta links of rechts ligt dan was het duidelijker geweest.
5 jaar geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Wat is een Ramzi methode?
Volgens de Ramzi methode wordt er op deze manier voorspelt welk geslacht je krijgt.
Ligt je placenta aan de linkerkant van je lichaam?
Dan verwacht je waarschijnlijk: een meisje!
Bevindt je placenta zich aan de rechterkant van je lichaam?
Dan groeit er in je buik waarschijnlijk: een jongen!
https://www.ikbenzwanger.com/ramzi-theorie-voorspel-geslacht-baby-jongen-of-meisje-218-arth.php
5 jaar geleden
Reactie op kikiko
Placenta ligt rechts
Volgens de methode zou je dan een jongen krijgen
5 jaar geleden
Reactie op evanharen
Zou je dat voor mij ook kunnen kijken? Ik snap hier helemaal niks maar vind ...

Heeft verloskundige gezegd of placenta links of recht ligt?
5 jaar geleden
Het is jammer dat je niet hebt gevraagd welke kant de placenta zit. Want het kan namelijk zijn dat de echo gespiegeld word weer gegeven.
5 jaar geleden
Heb dit gevonden;
Inwendige echo: Zie je op de uitdraai van een inwendige echo de lichte vlek rechts in de baarmoeder? Dan verwacht je volgens de Ramzi-theorie een jongen. Wanneer je hem links in de baarmoeder ziet, zou je van een meisje in verwachting zijn.
Uitwendige echo: Als de echo via je buik is gemaakt, is de echo gespiegeld. Zie je op de uitdraai van de echo de lichte vlek rechts? Dan zou dit betekenen dat je een meisje krijgt. Een lichte vlek aan de linkerkant wijst bij een uitwendige echo op een jongen.
Na aanleiding wat hierstaat zou je inderdaad een jongen krijgen.
5 jaar geleden
Bij mij is de echo inwendig genomen. Dan zou het volgens deze methode een meisje worden denk ik? Benieuwd wat de nipt als resultaat gaat geven ☺️

5 jaar geleden
Reactie op happy-us
Bij mij is de echo uitwendig gemaakt. Was toen precies 8 weken. Zoals ik he ...

Ja ik denk het wel 😊
5 jaar geleden
Reactie op Megamama3
Kan iemand het bij mij zien? Deze is inwendig gemaakt.. ik zie zelf niet wa ...

Ik helaas ook niet 🙊 volgende keer toch even vragen
5 jaar geleden
Dit is dan het model voor een uitwendige echo ! Inwendig is het andersom

5 jaar geleden
Oke dan ben ik heel erg benieuwd wat dit dan eventueel kan zijn volgens de ramzi methode dit is een inwendige echo geweest bij 8 weken zwangerschap