25 Reacties
5 jaar geleden
Ik had dit met cola zero ben nu overgeschakeld naar cola zero zonder cafeïne
5 jaar geleden
zoveel cafeine als erin zit is heel slecht tijdens je zwangerschap, er is wel een cafeine vrij zag ik. Afgelopen week was er een onderzoek gepubliceerd waarin stond dat er géén veilige ondergrens is wat cafeine betreft.. vroeger zeiden ze max 1 kopje koffie per dag maar nu dus helaas ook niet meer.
5 jaar geleden
Ik drink dat gelukkig al een tijdje niet meer. Maar neem wel elke ochtend 1 kopje koffie met een glas karnemelk. Cola drink ik haast niet. Maar ben zelf van mening dat af en toe koffie of cola best kan als je daar echt zin in hebt. Je moet ook een beetje genieten van de dingen die je lekker vind. Zolang het maar met mate is, redbull etc zou ik nu niet doen
5 jaar geleden
Ik drink geen koffie meer omdat ik er misselijk van wordt, maar volgens mij is het niet zo dat je helemaal geen cafeïne meer mag. Ik drink heel af en toe 1x een blikje energy drink en volgens mij kan dat echt niet zoveel kwaad. Maar ik hou het echt gewoon bij een keertje eentje in de zoveel tijd. Ik laat het niet zo zwaar wegen. Ik heb ook al een gezonde dochter van 1 jaar en tijdens die zwangerschap deed ik ook niet alles perfect. Evengoed hou ik er wel rekening mee.
5 jaar geleden
Reactie op Kandemir
Energiedrank maximaal 1 p/d

Is niet te zien wat erop staat of ben ik nou blind geworden 😱🤔😂
5 jaar geleden
Ik dronk ook altijd 2 blikjes Nalu op een dag, ook omdat ik er altijd vroeg uit moet voor m'n werk (3u30 opstaan). Maar sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik gestopt. Het enige dat ik niet kan laten is cola. Ik drink er maar een paar glazen van, maar dat kan ik echt niet laten. Al zou zo'n blikje Nalu echt wel smaken. Maar ik riskeer het toch niet.
5 jaar geleden
Ik was ook echt verslaafd aan redbull.. stond er mee op en ging ermee naar bed. sinds ik weet dat ik zwanger ben gelijk gestopt met drinken en ook met koffie drinken😊 als je echt wilt, lukt dit zeker 💪🏻