Hallo allemaal
Mijn (ex) man en ik zijn 10 jaar samen nu ben ik verliefd geworden op een ander mijn andere ex, we hebben niks met elkaar nog gedaan hoor maar we zijn gewoon echt gek op elkaar
Nu is het zo dat hij 5 kinderen heeft een vrouw leuk huis noem t naar op, ik heb 1 kind huis en man noem t maar op
We zijn zo gek op elkaar we praten al 7 dagen non stop bellen soms 5/6 keer per dag en kunnen er geen genoeg van krijgen
Ik heb mijn relatie op dit moment on hold gezet ik wim gewoon ruimte en tijd en ben er toch eigenlijk wel achter gekomen, dat dit niet is wat ik wil!
Nu is het bij hem zo dat hij bang is zijn kids te verliezen en uitgebuit te worden door haar, als hij weg gaat bij haar
Alleen hij is zo met mij bezig dat ze dus gister wel seks hebben gehad omdat dat toevallig weer is kwam na weken misschien wel een maand, en tijdens die seks dacht die ook al aan mij
Het klinkt allemaal zo te mooi om waar te zijn maar ik ken hem al zo lang en vertrouw heb 100% maar hij weet gewoon niet waar die goed aan doet
Ik heb gezegd dat ik hem de tijd en ruimte wil geven en ook gun, alleen ik ga niet op hem wachten uiteraard
Maar als ik alles op een rijtje zet bij hem
- denken aan mij tijdens de seks
- 5/6 keer per dag bellen en dan nog hele gesprekken
- 24/7 met elkaar appen
- echt een verliefd gevoel hebben bij elkaar en wat we nog nooit eerder hebben gevoeld ook
Als ik dit zo dan allemaal op een rijtje zet zou die dus echt bij haar willen blijven voor t materialistische plaatje?
Wat vinden jullie ben zo benieuwd naar andere meningen