9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij hebben die van de munchkin. Erg tevreden over

茅茅n jaar geleden

Munchkin馃憤馃徏 Bij Etos nu 1+1 gratis.

茅茅n jaar geleden

Hema! Ik had echt nul verwachtingen omdat ie zo goedkoop is, maar het is echt een topbeker馃榿

茅茅n jaar geleden

Gewoon open beker gaan proberen. Ik ben zelf juf ook een peutergroep. Hoe veel peuters niet kunnen drinken uit een beker is schrikbarend. Open beker is ook goed voor de mondmotoriek. Een fles voor onderweg Is dan wel handig, gewoon zo鈥檔 mepal met tuit.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kimm88

Gewoon open beker gaan proberen. Ik ben zelf juf ook een peutergroep. Hoe v ...
M鈥檔 zoontje drinkt overal uit. Rietjes, rietjes beker, Munchkin beker, open beker. Maar ook gewoon uit een normaal flesje water maar voor onderweg vind ik een lekvrije rietjes beker wel fijn.

茅茅n jaar geleden

Ik heb hem van Nuby met een zachte tuit en handvaten. Erg fijne beker. Hier helaas een weigeraar vanaf het begin met open bekers en 360 bekers. Bied het regelmatig aan maar ik krijg er dan amper wat in

茅茅n jaar geleden

Wij pas rietjes beker meegenomen bij de Action, doet het perfect! Na 1x hieruit drinken snapt hij nu ook een normaal rietje, dat was ook ons doel. Als we dan ergens zomaar op een terras terecht komen, kan hij daar ook gewoon wat drinken, ook als we geen beker bij ons hebben.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een camelbak. Ideaal voor onderweg, lekt niet. Onze dochter drinkt hier gemakkelijk uit, ze moet nog 2 worden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Femms

Wij hebben een camelbak. Ideaal voor onderweg, lekt niet. Onze dochter drin ...
Wij ook camelbak, 1,5 jaar oud destijds, gaat prima!