7 Reacties

3 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit vanaf dat hij 2 weken oud was ook gehad. Leek idd of er veel slijm in zijn keel zat. Hij hoeste toen ook. Is na een aantal weken vanzelf over gegaan. Hij had er wel wat last van met drinken toen.

3 jaar geleden
En langs de huisarts is altijd een goed idee. Ook voor je geruststelling.

3 jaar geleden
Mijn dochtertje van 19 weekjes heeft ook veel last van slijm met rochelende ademhaling. Gisteren mee naar de huisarts geweest maar longetjes zijn schoon en hartje klinkt goed. Als ze haar flesje drinkt komt de melk met hoesten door het slijm soms terug. Advies voor haar was baby otrivin neusspray zoutoplossing om te verlichten. Ik zou het idd even laten controleren bij de huisarts.

3 jaar geleden
Reactie op Stephanie de Bont
Mijn dochtertje van 19 weekjes heeft ook veel last van slijm met rochelende ...
Gisteren inderdaad toch maar even gegaan. Volgens de huisarts slijm bij de luchtwegen door verkoudheid. Neusspray helpt enigsinds wel met drinken voor haar. Heeft er helaas wel koorts bij gekregen 38,4..

3 jaar geleden
Ons zoontje heeft het ook, met name na de hapjes nu! Strottenklepje en keelspieren zijn nog niet voldoende ontwikkelt waardoor er soms wat voeding/slijm in de keel kan blijven hangen wat een rochelende ademhaling geeft. Zodra hij na de hapjes meer gaat rochelen stop ik altijd wel.

3 jaar geleden
Reactie op Kred
Gisteren inderdaad toch maar even gegaan. Volgens de huisarts slijm bij de ...
Heel veel beterschap!