Goedemiddag moeders !
Vrijdagmiddag haalde ik mijn zoontje van de PSZ en hij was heel moe en hangerig daarbij veel huilen ! Na z’n middagslaapje was dit nog hetzelfde en heeft niet gegeten. ‘s avonds had hij een temperatuur van 39.1 dus ik dacht al daar gaan we weer , want sinds hij daar heen gaat is hij niks anders dan ziek ziek en nog eens ziek , na iedere speelochtend heeft hij ‘s avonds koorts !
Zaterdag toen ik hem uit z’n bed haalde zat z’n hele rug incl benen en armen onder de uitslag/bultjes .. hierbij ook nog koorts en heel hangerig ! Vanmorgen toen ik hem uit bed haalde schrok ik van wat ik zag ! Het was nog erger geworden en nu begint het ook op z’n gezicht en in z’n nek , hij begint steeds spontaan te huilen en wil eraan krabben ! Morgen ga ik uiteraard de huisarts bellen maar misschien zijn hier moeder die het herkennen of weten wat het kan zijn ? Ik vind het zo zielig omdat hij er echt last van heeft , ik heb zelf ook op internet gezocht maar ik kom er niet uit ! Zijn het waterpokken ? Maar dat lijkt mij niet zo snel te verspreiden ! Dit zat er in 1x en heb verder niks gemerkt aan z’n huid ! Vrijdagavond met douchen zag ik ook niks zitten behalve dan z’n droge plekjes omdat hij last heeft van eczeem