15 Reacties

4 jaar geleden

Dit probleem hebben wij dus ook ! Ik zet ze overdag wel open en doe ze in de avond weer dicht. Liggen bij ons plasjes in de vensterbanken zo erg is het

4 jaar geleden

Reactie op liefdes-baby

Dit probleem hebben wij dus ook ! Ik zet ze overdag wel open en doe ze in d ...
Ondanks het ventileren? Hier dus ook plasjes zonder ventilatie snachts maar weet niet of het mag

4 jaar geleden

En een luchtontvochtiger voor snachts?

4 jaar geleden

Ik heb het raam altijd open op de slaapkamer. Mijn dochter is nu 6 weken. En ze heeft er ook geen last van, heb wel hele dikke gordijnen moet ik zeggen.

4 jaar geleden

Reactie op Babygirlaug

Ondanks het ventileren? Hier dus ook plasjes zonder ventilatie snachts maar ...
Omdat ik ze in de avond dicht doe en dan de volgende ochtend is het heel vochtig maar durf het savonds niet open te zetten voor die kleine , bang dat het te koud is

4 jaar geleden

Reactie op Ojiny

En een luchtontvochtiger voor snachts?
Voor aan dr verwarming bedoel je??

4 jaar geleden

Reactie op ElianneMama3

Ik heb het raam altijd open op de slaapkamer. Mijn dochter is nu 6 weken. E ...
Kan het geen kwaad??

4 jaar geleden

Reactie op Babygirlaug

Voor aan dr verwarming bedoel je??
Nee, die aan de verwarming zijn lucht be-vochtigers. je heb machines of van die boxjes met van die pareltjes.

4 jaar geleden

Reactie op Ojiny

Nee, die aan de verwarming zijn lucht be-vochtigers. je heb machines of van ...
Dankjewel!

4 jaar geleden

Als je een extra deken op het bedje maakt, kan het raam best een stukje open snachts. Als ze er maar niet direct onder ligt. Ik heb snachts het raam ook gewoon op een kiertje, dus lekker een extra dekentje op het bed

4 jaar geleden

Bij het kdv leggen ze baby's soms buiten in zo'n konijnenhok. Schijnt super goed te zijn🙃 dan zal een luchtrooster ook niet zoveel kwaad kunnen denk ik zo.

4 jaar geleden

Roosters zijn sowiesogeen probleem. Frisse lucht is juist goed

4 jaar geleden

Als het niet stormachtig waait en de wind staat niet pal op het raam dan kan je prima de ventilatie roosters openhouden. Is juist goed, frisse lucht. Mocht je kindje direct (zonder gordijnen of iets) onder het raam liggen dan even opletten met wat ze aan hebben. In de nacht staan ze hier ook open, op de dag lucht ik nog extra door het raam op een kier te zetten.

4 jaar geleden

Wat doen jullie dan met de handjes want die van mijn dochtertje zijn dan steenkoud

4 jaar geleden

Reactie op In de wolken

Wat doen jullie dan met de handjes want die van mijn dochtertje zijn dan st ...
Mijn dochter ligt in een puckababy inbaker dus haar handjes liggen daarin