11 Reacties

5 jaar geleden

Ik vanaf begin zwangerschap af en aan bloedverlies. Van helderrood tot heel licht roze. Elke keer laat ik een echo maken en het kindje doet het goed. Wat voor enge dingen vind je

5 jaar geleden

Hier ook al vanaf het begin, nog voor de eerste echo was ik dan ook helemaal overtuigd dat het was misgegaan, maar toen bleek dat alles gewoon prima in orde kwam. De gyn zei toen zolang het niet helderrood en veel bloed is met krampen dat ik me niet zo zorgen moest maken en het wel vaker voorkomt. Afgelopen week ook weer paar uurtjes rood bloedverlies gehad, maar ook weer gelijk gestopt, ook geen buikpijn of andere kwaaltjes. Ene kant maak ik me minder zorgen, maar gezien 25/2 de laatste echo was en nu weer pas 1/4 vind ik het toch weer heel erg spannend voor volgende week.

5 jaar geleden

Hier ook die ervaring. Gisteren op echo geweest en de baarmoederhals is enorm doorbloed momenteel. Wanneer er druk op komt (overgeven, persen voor je grote boodschap, dingen tillen of andere kindjes, noem maar op) dan kan er al eatbuit sijpelen. Ik blijf het ook verre van prettig vinden, maar vond idd ook allemaal doemscenario's en daar wil ik graag ver vanaf blijven :)

5 jaar geleden

Reactie op TLS

Ik vanaf begin zwangerschap af en aan bloedverlies. Van helderrood tot heel ...
Nou als je op de meeste forums gaat lezen komt er binnen 10 berichten wel iemand langs waar het mis is gegaan of mensen die zeggen dat het kwaad kan als het langer is dan 2 dagen.

5 jaar geleden

Ik ook sinds paar dagen en ik ben 10+ 6 , gister nacht toen ik moest plassen kwam iets helder rood naar buiten 😱 heel de nacht niet geslapen natuurlijk, in de ochtend verloskundige gebeld, ik mocht langs gaan en gelukkig gaat alles goed met de baby 🥰

5 jaar geleden

Ik heb ook al een aantal keer bruine afscheiding gehad. 1x zelfs een dikke week lang. Ben nu 10+4. Die week lang was vanaf week 9. VK zei zolang er geen bloed is geen zorgen maken.

5 jaar geleden

Oh zo spannend! Ik droomde vannacht van een bloedbad in de wc... helaas wel geschiedenis met miskraam.. succes en hopelijk gaat alles goed en is het snel over

5 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ook heel lang last gehad van bloedverlies. Variërend van licht roze maar helder rood. Beetje engig altijd maar toch gezond kindje op de wereld gezet.

5 jaar geleden

Ja hier ook al vanaf week 4 en we zitten nu bijna op 13 weken ... heel frusterend met momenten

5 jaar geleden

Ik heb dit gehad van de 5e week tot de 8e week. En nu ineens is het weg. Al 2 goede echo’s gehad en morgen echo nummer 3 ! Lees niet teveel op internet. Wat mij helpt: als het vruchtje niet goed was, dan komt het los. Maar dan kan je daar niks aan doen, maar was het vruchtje gewoon niet in orde. Ik merk dat ik het daardoor kan loslaten. Ik heb geen enkele controle namelijk. En ja dat klinkt simpel, maar herhaling helpt

5 jaar geleden

Reactie op babyboyben

Ik heb dit gehad van de 5e week tot de 8e week. En nu ineens is het weg. Al ...
Bruine afscheiding en ook roze. Weken lang. En hoor nu van zoveel vriendinnen die hetzelfde hebbrn gehad. En die hebben een gezond kindje. Ook echt weken lang!