33 Reacties

4 jaar geleden

Ik niet. Ik hoef niks mee te nemen. Heb reserve setje kleren, fles, speen, knuffeltje daar gelaten. Luiers hebben ze daar. Alleen elke keer poedertoren meegeven omdat ze andere voeding krijgt dan die ze daar hebben.

4 jaar geleden

Ja, ik heb het rugtasje van studio noos besteld. Haar naam is erop geborduurd. Deze kan wel een paar jaar mee

4 jaar geleden

Ja, we hebben een rugzakje Bij Simply Colours vandaan. Met zijn naam erop. Gekregen als geboorte kado. Aanrader!

4 jaar geleden

Hier als moeder en werkende op een kinderdagverblijf. Wat handig is is gewoon een tasje (hoeft niet eens persé een rugtas te zijn), niet te groot en niet te klein. Groot genoeg voor 2 setjes reserve kleding, fles en poedertoren en eventuele knuffel/speen enzo. Vaak gaan de tasjes of in een mandje of aan de kapstok, dus handig als het niet een mega tas is haha. Ik heb zelf een hele leuke bij een klein winkeltje besteld waar de naam op staat, erg blij mee en perfect formaat!

4 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Hier als moeder en werkende op een kinderdagverblijf. Wat handig is is gewo ...
Mag ik vragen waar je hem vandaan heb? Hij is echt heel leuk! 😍

4 jaar geleden

Reactie op Zonnetje87

Mag ik vragen waar je hem vandaan heb? Hij is echt heel leuk! 😍

4 jaar geleden

Wij hebben deze van studio Noos!

4 jaar geleden

De achterste rugzak voor de opvang. Gekocht en laten borduren bij @by_bineke op instagram.

4 jaar geleden

Rugzakje van little dutch goose, omdat we eigenlijk alles van die lijn hebben.

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Heb erop gelet dat het een klein tasje is waar ze straks ook nog zelf iets mee zou kunnen misschien. Flesje, speentje, poedertoren, slaapzak en reservekleding past er allemaal in als je t slim inpakt😊

VRIEND

4 jaar geleden

Wij hebben deze, leuk formaat , heb op het oor een textiel sticker met haar naam. Maar hoef alleen fles en voeding mee te geven,zij gebruiken namelijk andere

4 jaar geleden

Zojuist deze gekocht 🐱

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Heb erop gelet dat het een klein tasje is waar ze straks o ...
Waar heb je dat leuke tasje besteld? Is echt heel schattig!

4 jaar geleden

Reactie op Oh Ohw

Waar heb je dat leuke tasje besteld? Is echt heel schattig!
Echt he 😊 uh volgens mij bol.com. hij is van little dutch dus op veel plekken te bestellen gok ik🤭

VRIEND

4 jaar geleden

Kraam-cadeau.nl

4 jaar geleden

Wij hebben dit rugzakje gekocht, past genoeg in en is goed te gebruiken voor een peuter/kleuter straks. Heb alleen deze week de intake gehad bij het kinderdagverblijf en de spullen moeten daar in een mandje gedaan worden dus we hebben daarvoor in principe geen rugzakje nodig.

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein1510

Wij hebben dit rugzakje gekocht, past genoeg in en is goed te gebruiken voo ...
Deze is leuk 😃. Waar heb je die vandaan?

4 jaar geleden

Reactie op oktoberbaby21

Wij hebben deze van studio Noos!
Wat een leuke goude beer , mag ik vragen waar die vandaan komt?

4 jaar geleden

Wij hebben deze, met naam er op. Geen idee waar die gekocht is cadeau gekregen

4 jaar geleden

Deze is leuk 😃. Waar heb je die vandaan?
Sorry hele late reactie, misschien heb je hem zelf al gevonden maar heb hem bij bol.com besteld😀! https://www.bol.com/nl/p/kidzroom-magic-tales-rugzak-6-4-l-navy-blauw/9300000002132879?referrer=socialshare_pdp_androidapp