9 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje van 16 maanden doet dit ook. Moeten er bijna nooit naartoe en duurt niet lang
één jaar geleden
Als ik het goed begrijp huilt hij kort en valt dan weer terug in slaap. Dit noemen ze ophuilen. Het kan geen kwaad. Het is een vorm van prikkel verwerking en kan met periodes wat meer zijn. Wij hebben dit ook gehad met ons zoontje. In het begin maakte we hem wakker omdat wij hem wilde troosten. Het huilen sloeg dan om in paniek. Het is echt in hun slaap en ze hebben er weinig last van
één jaar geleden
Als mijn dochter huilt gaan we er gewoon naartoe 🤷♀️. Je laat hem dan dus gewoon huilen?
Ja idd leuker voor ze als ze niet hoeven te huilen, maar ze doen het niet voor de lol toch. Dan is er gewoon iets.
één jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Als mijn dochter huilt gaan we er gewoon naartoe 🤷♀️. Je laat hem dan dus ...
Wij zijn er vroeger nog bij geweest en dan werd hij overstuur omdat we hem wakker hadden gemaakt. Dus dat doen we niet zo vlug meer. Het huilen is echt kort, maar wel meermaals per nacht.
één jaar geleden
Reactie op Ang6
Onze dochter droomt soms, draait d'r hoofd en dan valt d'r speen uit. Versc ...
We hebben geprobeerd hem warmer te kleden, de verwarming hoger te zetten, ook het omgekeerd. Maar blijft hetzelfde resultaat. Soms is het wel van ziek te zijn, maar er zijn zo weinig nachten zonder huilen, dus ik vermoed dat het meer is dan temperatuur of ziekte.
één jaar geleden
Reactie op ElleBee
Blij dat dit een naam heeft en je het herkent. Bij ons werd hij ook overstu ...
Ons mannetje is nu ook 16 maanden en met periodes heeft hij het nog. Kunnen er op dit geen pijl op trekken wanneer het gebeurd maar in periodes van ziek/niet lekker zijn en vlak erna merken we dat het vaker gebeurd. Soms 1x per nacht soms iets vaker. Wij merken aan de manier van huilen heel duidelijk verschil of het ophuilen of “echt” huilen is. Raar omschreven maar wist even niet hoe ik het anders moest zeggen 🙈