7 Reacties
7 maanden geleden
Mijn dochtertje kijkt ook graag een filmpje voor het slapen gaan, ze word er rustig van even een zenn momentje voor haar.! Luister niet teveel naar andere meningen, elk kindje is anders. Jij kent je kindje het best ! Krijgt je dochtertje hier even een rust momentje van. Helemaal prima toch.
MOD
7 maanden geleden
Wij kijken elke avond tv met een flesje melk. Daarna krijgen de jongens een verhaaltje uit een boek + rest van bedtijd ritueel.
Vind jij schermtijd prima, dan is dat prima. Vindt een ander het niet ok, ook prima voor die persoon. Doe dus vooral wat jij fijn vindt/ goed vindt voelen etc. Stuitert je kindje en wil ze niet slapen, dan zou ik goed kijken of de schermtijd daarin een aandeel kan hebben
7 maanden geleden
Mijn advies zou zijn: gewoon goed naar je kindje kijken. Ontwikkelt ze verder goed; Heeft ze goede interactie met anderen? Praat ze goed? Begrijpt ze anderen? Dan zal het allemaal wel goed zitten 😘
Antwoord op je vraag: hier wordt altijd 10-30min tv gekeken voordat we naar boven gaan en tanden gaan poetsen, omkleden en boekje gaan lezen. Voor beiden (ouders en kind) even een rust momentje voor we het bedritueel in kunnen gaan met alle aandacht ☺️ persoonlijk vind ik het wel belangrijk om even écht contact met haar te hebben en haar dag te bespreken voor ze gaat slapen, maar 30min voor ze écht in bed ligt, zit ze dus echt nog wel achter een scherm.
5 maanden geleden
Hier gewoon schermtijd en nooit probleme. Maakt ons niet uit wat andere denken, dit werkt voor ons dus doen we het zo