10 Reacties
één jaar geleden
Hier hebben we de schoentjes van shoesme. Niet goedkoop maar ik vind goede schoentjes wel heel belangrijk
één jaar geleden
Heb al vanaf mijn dochtertje kan lopen vans.. ze loopt er op als een trein.. ook niet heel goedkoop, maar goede schoenen en klitteband en makkelijk aan te trekken
één jaar geleden
Mijn dochter loopt op nikes, t belangrijkste wat ik mee kreeg vanuit t CB is dat je de zool van t schoentje wel moet kunnen buigen. Als je dat niet kan met de schoentjes kan je die beter overslaan😊
één jaar geleden
Reactie op paulineeee
Hier hebben we de schoentjes van shoesme. Niet goedkoop maar ik vind goede ...
Hier hetzelfde! Met kerst loopt ze een jaar. Daarna wil ik pas naar andere merken gaan kijken. Die dunne flexibele zool lijkt me erg belangrijk voor de feeling🥰
één jaar geleden
Ik koop alles via vinted en heb gehoord dat vooral afwisseling belangrijk is.. wij jordans, shoesme, adidas, vans
één jaar geleden
Ik zou naar een goede schoenenwinkel gaan en je laten adviseren. Mijn dochtertje heeft bijvoorbeeld een smal en klein voetje. Daardoor zitten niet alle merken goed bij haar omdat sommige schoenen breder zijn als de andere. Ik heb erg goed advies gehad bij de schoenenwinkel.