22 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bosje02

Dat is een lastige situatie. Ik had ook altijd moeite om mijn grenzen aan t ...
Idd een lastige situatie, heb dat ook dat het lastig vind om me grenzen aan te geven. wat goed dat je begeleiding ervoor hebt genomen en dat het ook resultaat heeft geleverd. Met elkaar praten is zeker heel belangrijk alleen hoop ik ook dat ze er echt naar luisteren en niet ene oor in en andere oor uit. Dat vind ik dus ook wij zijn de ouders en de ouders bepalen wat zij wel willen zien en wat niet. Een band opbouwen met de oma’s is zeker belangrijk maar zoals je zelf schrijft als je haar niet alleen wilt laten bij ze moet je dat ook niet doen je gevoel klopt bijna altijd zeg ik ook. Lijkt me ook heel moeilijk voor jou dat je moeder dat heeft en voor je dochter. Veiligheid zeker boven alles en daarom snap ik je volkomen dat je haar niet alleen durft te laten en altijd goed je grenzen aangeeft wat idd heel belangrijk is voor je dochters belang. Wat erg dat je schoonmoeder ongevraagd oorbellen zet en haren knipt. Dat gaat echt veeeeeels te ver. echt jammer dat sommige mensen hun plek niet kennen. Goed dat jij wel duidelijk je grens aangeeft en zou ook echt niet haar alleen laten als ik dit zo lees. Ik ga ook zeker na mijn gevoel luisteren en jij moet dat ook blijven doen 😘

MOD

één jaar geleden

Op verzoek van ts gesloten. Helaas verwijderen we geen topics.