8 Reacties

4 jaar geleden

Oepsie! Koud water en handzeep werken altijd goed. Desnoods even je hand in een bakje koud/koel water laten liggen. Sowieso je handen boven je hart houden, veel drinken, wil ook nog wel eens helpen om je handen wat minder opgezwollen te laten zijn :) (Flos)draad onder de ring door en dan om je vinger wikkelen tot je knokkel en met t stukje dat je onder je ring door hebt gestoken afdraaien kan ook nog helpen. Succes!

4 jaar geleden

Wat kikivie zegt, of je vinger nat maken met smeeksel 馃檲 en voorlopig de ring misschien even aanen ketting om je nek heen hangen?

4 jaar geleden

Vanaf het moment dat ik zwanger was kon ik mijn ringen niet meer om, en mijn handen zijn echt niey dikker geworden. Heel raar馃檲

4 jaar geleden

Ik kreeg mijn ring ook niet meer af. Uiteindelijk is het gelukkig toch gelukt door eerst mijn hand in het koude water te leggen en daarna met Bio-oil de boel glad te maken (andere olie werkt vast ook). Deed wel erg zeer, maar beter dan je ring open moeten knippen!

4 jaar geleden

Helaas hebben we de ring moeten knippen 馃槶 gelukkig wel zo gedaan dat hij nog wel te maken is. Mijn vinger was te dik om nog over heen te krijgen.

4 jaar geleden

Zie foto

4 jaar geleden

Reactie op Diana Sijbrands

Helaas hebben we de ring moeten knippen 馃槶 gelukkig wel zo gedaan dat hij n ...
Ohhh jeetje. Moet toch ook heel fijn voelen dattie eraf is! Ze kunnen tegenwoordig ringen zoooo goed weer maken, dat komt helemaal goed tzt.

4 jaar geleden

Reactie op Diana Sijbrands

Helaas hebben we de ring moeten knippen 馃槶 gelukkig wel zo gedaan dat hij n ...
Oh jee, jammer, maar gelukkig idd te herstellen! Om die reden heb ik al rond week 20 mijn trouwring uitgedaan, want die begon enorm te spannen door gezwollen vingers. Gelukkig is hij er nu af, want anders had je wel echt last kunnen krijgen.