Hi,
Ik heb twee jongens van bijna 2 en bijna 3 jaar. Slapen is altijd al een drama meerdere keren per nacht verhuizen we de bedden naar onze kamer want we willen gewoon slaap en zijn het waarschuwen meer dan zat.
Ze delen samen een kamer. De jongste sliep eerst wel goed maar nu ook drama met naar bed gaan. De oudste was altijd al gillen zodra de bedroutine eindigde en hij in de gaten kreeg dat hij moet gaan slapen. Dan was het gillen en krijsen tot overgeven.
Toen ben ik overgegaan op; “ mama is boven en komt over 10 min kijken” en dat verlengde ik dan steeds tot hij sliep en dat werkte. Maar nu gaat hij mij bevelen dingen te doen. Na de bedtijdroutine blijft hij schreeuwen MAMA MOET DOUCHEN MAMA MOET DOUCHEN. Wat ik echt vervelend vind want ik wil ook wel eens gewoon lekker naar beneden.
Bedtijd resulteert altijd in dat ik 1000x boos moet worden. Het licht moet ook aan blijven op de gang maar zelf denk ik juist dat ze hierdoor slecht slapen.. maar als ik hem
Uit doe is het gillen. Heb alles al 1000x geprobeerd uit te leggen maar volgens mij hebben ze bananen in hun oren🙈
Iemand nog tips. Ojja nachtlampje hebben ze al maar is dus niet voldoende.
Ik ben moe. Al 3 jaar. Help me slapen!
Groetjes!