12 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op zala
Ik zou met de opvang hier vaste afspraken over maken! 4,5 uur doorslapen is ...
Ik twijfel dus omdat ze wel genoeg voeding binnenkrijgt op een dag. Ik heb toch ook wel het idee dat ze genoeg prikkels krijgt aangezien ze zich erg goed ontwikkeld (vooral verbaal). Kan een baby echt teveel slapen?
4 jaar geleden
Onze kleine is nu 4 maand, start van de sprong begon zij ook ontzettend veel te slapen, zowel overdag als in de nacht. Kon amper een uur wakker zijn. Nu is ze ineens makkelijk 1,5 uur of iets langer wakker voor ze moe wordt. En zijn we van 4 naar 3 dutjes gegaan… als de slaapjes haar volgende slaapjes niet moeilijk maken, eet en drinkt goed…. Gaat het gewoon goed. Bij ons dan in ieder geval!
4 jaar geleden
Onze oudste sliep ook altijd veel, en onze baby van 13 weken slaapt nu ook soms best lang achter elkaar overdag. Geen 4 1/2 uur maar als ze dat zou doen zou ik haar verder niet wakker maken wel goed in de gehad te houden. Als ze verder ‘s nachts ook slaapt en voldoende voeding binnen krijgt denk ik niet dat je je zorgen moet maken. Goede slapers slapen beter.
4 jaar geleden
Mijn dochter is 3.5 maand slaapt overdag vaak hazenslaapjes in de auto en in de kinderwagen of in de bakfiets slaapt ze langer. Daar in tegen krijgt ze tussen 22.00/23.00 der laatste flesje en slaapt ze door tot 07.00/08.00 heel fijn!
4 jaar geleden
Lekker laten slapen !
Van slapen groeien ze zegt mijn moeder altijd 🙈. Mijn dochter slaapt ook zoveel en is bijna 4 maanden oud. Zolang zij vrolijk is en de voeding die ze nodig heegt per dag binnen krijgt vinden wij het prima