19 Reacties

één jaar geleden

ik volg graag mee.. hier hetzelfde probleem… weet ook niet wat te doen

één jaar geleden

Wij hadden dat ook ineens....is hier nu twee nachten weer goed gegaan....ik hoop dat wij er weer doorheen zijn en het gewoon een fase was....

één jaar geleden

Hier ook sinds paar nachten onrustig bij Nela van bijna 21mnd. Snachts wakker en (even) huilen, maar gisterochtend werd de hele familie opgenoemd om 5.15u🥹. Vanmorgen was het ook 5.30u klaar wakker, maar heeft zichzelf prima kunnen vermaken tot 6.30u. Ik hoop op een fase 🫣

één jaar geleden

Hier een paar weken geweest. Enige wat hielp, een fles melk. Daarna sliep ze weer verder.

één jaar geleden

Ik volg ook, ons zoontje ook sinds 2 weken, klaar wakker en valt soms pas na 3 uur weer in slaap, niks helpt..

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Hier een paar weken geweest. Enige wat hielp, een fles melk. Daarna sliep z ...
Ja dat deden wij ook. Soms zelfs wel twee keer per nacht....

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Hier ook sinds paar nachten onrustig bij Nela van bijna 21mnd. Snachts wak ...
En hoe vermaakt je dochter zich dan ? In haar ledikantje of hebben jullie een vloerbed of iets dat ze zich kan vermaken met het speelgoed op haar kamertje ?

één jaar geleden

Wij hebben dat bij 20 maanden ook gehad. We hadden het geluk dat hij vrij snel weer ging slapen als we even met hem in de stoel gingen zitten, hem troosten/knuffelden en uitlegden dat hij over 5 minuten weer naar bed moest. Niet dat hij precies weet wat 5 minuten is, maar het maakte hem rustig en dan ging hij weer slapen. Soms niet meteen, dan huilde hij nog even, maar dan liet ik hem in bed en legde ik het nog een keer uit. Het was na een week over. Dus hopelijk bij jullie ook een fase

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Hier een paar weken geweest. Enige wat hielp, een fles melk. Daarna sliep z ...
Onze dochter drinkt helaas geen melk.. geen gewone melk, geen opvolg melk e.d... ander vervangend hiervoor ?

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

Onze dochter drinkt helaas geen melk.. geen gewone melk, geen opvolg melk e ...
Plantaardige variant wellicht? En we merken dat wanneer ze overdag iets te weinig eet. Ze ook sneller wakker wordt. We geven nu standaard komkommer extra bij het eten. En als toetje fruit.

één jaar geleden

Hier ook weer wakker s nachts, het zal een fase zijn. Ze is bijvoorbeeld erg druk met praten en steeds meer begrijpen; ze leren ook zoveel op een dag 🥰 baal echt van de nachten maar ga verder niks veranderen, heb wel vertrouwen dat het weer even een fase is

één jaar geleden

Reactie op Fistchildinlove

En hoe vermaakt je dochter zich dan ? In haar ledikantje of hebben jullie e ...
She loooooves spuugdoekjes, vooral de labels eraan! Daar zit ze mee te friemelen, speelt wat met de knuffels. Soms worden ook expres dingen uit bed gegooid en hoor je ‘ah ooohhhh’😆. Maar meestal zit ze gewoon. Alle knuffels heeft ze dan gepakt, doekjes vast, met de rug tegen de spijlen en zitten maar. We noemen het ook wel ‘op de bus wachten’🫠

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Hier ook weer wakker s nachts, het zal een fase zijn. Ze is bijvoorbeeld er ...
100% overtuigd dat het inderdaad een ontwikkeling is. Sprong 11?🫠 Hier kletst ze onwijs veel, elke dag weer nieuwe woordjes. Begrijpt dingen beter. Motoriek haar steeds beter. Zindelijk. Maar ben wel blij als ze weer gewoon lekker doorslaapt😂

één jaar geleden

Hier was het vannochtend 4:15 , wou echt niet verder slapen 😴😴

één jaar geleden

Doorgeslapen van 19u tot 6.30u! Dieter bied hoop🥹

één jaar geleden

Reactie op AVB19

Doorgeslapen van 19u tot 6.30u! Dieter bied hoop🥹
*dit🫣

één jaar geleden

Reactie op LauraVks

Hier was het vannochtend 4:15 , wou echt niet verder slapen 😴😴
Hier 04:45.. nogwel in bed gelegen tot 6:30 maar niet echt neer geslapen🫠

één jaar geleden

Hier na drie goede nachten ineens weer vier keer wakker en vanmorgen vanaf half zes was meneer klaar met slapen.....

één jaar geleden

Hier was hij 4 weken ziek geweest. Dus het slecht slapen en vaak wakker wijdde we daaraan. Daarvoor ook al een paar weken vaak half 6 in ochtend al wakker. Nu een week niet meer ziek, echt extra moeite met middagdutje en de nachten veel huilen. Gaat wel wee slapen na het troosten. Helaas is hij al een week lang ‘s ochtends half 5-half 6 wakker en met geen mogelijkheid weeer slapen. Vandaag 4:15, record! Met de bedtijd al gevarieerd. Als er nog tips zijn?