23 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Pfff hele zware nachten

2 jaar geleden

Reactie op ryn

Hier precies hetzelfde! Pfff hele zware nachten
Idem kben doodop.. ook lastig omdak haar precies niet kan helpen… alles wat ik ook probeer ….

2 jaar geleden

Jaaaaa !Omg! Sinds ongeveer 2/3 weken dra-ma! Meisje van 19 oktober Ze is vannacht van 00:00 tot 3:00 wakker geweest!! In de basis slaapt ze door. Soms een nachtje een kwartiertje wakker maar sinds een paar weken, elke nacht, uren. Ze valt gewoon niet meer in slaap 🤷🏻‍♀️ Ik ben haar dan ook uren in slaap aan het wiegen maar m'n nek en m'n rug. Ik kan niet meer. Maar laten liggen is geen optie want ze moet er echt van huilen. Ze is zo moe maar het lukt steeds net niet om weg te vallen. Zelfstandig in slaap vallen lukt ook overdag ineens niet meer. En dutjes van 10min zijn ook ineens dingen die regelmatig voorkomen. Heel zielig! Ik ben aan het bidden dat hier snel een einde aan komt

2 jaar geleden

Heel vergelijkbaar! Kan haar zelfs meestal gewoon niet terug in haar bed leggen of ze begint gewoon opnieuw..

2 jaar geleden

Hoi hoi, bij ons is onze zoon heel vroeg wakker. 5 uur!!! Hij slaapt wel de hele nacht door.

2 jaar geleden

Eindelijkkkkkkk doorgeslapen tot 6u!! 🥳🥳🥳 Zouden we er doorheen zijn?? 🙏🏽 Hoe gaat het bij jullie?

2 jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Eindelijkkkkkkk doorgeslapen tot 6u!! 🥳🥳🥳 Zouden we er doorheen zijn?? � ...
Hier eens 3 dagen doorgeslapen maar daarna weer gedaan😅 hopelijk binnenkort beter

2 jaar geleden

Poeeeh ik dacht niet eens meer aan een zoveelste slaapregressie maar hier ook😨 Helaas zowieso al een slechte slaper snachts Moet er zovaak heen, en dan gaat het ineens 2 weken goed en dan weer terug bij af.. Nu ook echt kiezen die doorkomen hij heeft al 11tal aan tandjes en hij is net 1 jaar! Overdag mega blij kind en dutjes gaan prima. Maar ik zou toch wel een beetje me leventje terug willen zodat ik niet perse savonds om 9 u na bed moet gaan om ergens voldoende slaap zelf te hebben door al dat nachtbraken😴

2 jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Poeeeh ik dacht niet eens meer aan een zoveelste slaapregressie maar hier o ...
Hier van zelfde ik kruip soms om half9 in mijn bed om slaap te kunnen inhalen 😅

2 jaar geleden

Ik vind m'n eigen slaap een ding maar voor haar vind ik het ook zooo zielig. In totaal vannacht en vandaag overdag weer maar 9 1/2 uur gepakt. We doen echt alles in ons kunnen om haar te helpen maar als ze maar 1sec wakker wordt gaat ze gelijk zitten en vervolgens staan. s'avonds is ze nog wel terug in slaap te brengen maar s'nachts 😳

2 jaar geleden

Was hier ook zo.. En niks hielp... Tot dat ik hem een flesje gaf van 60 ml en hij sliep zo weer door. Nu hebben we dat paar avonden gedaan en nu slaapt hij gewoon weer door.

2 jaar geleden

Hoe lang nog?? 😭 Ze is nu ook haar eerste stapjes los aan het zetten Krijgen we die er ook nog bovenop zeker 😵

2 jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Hoe lang nog?? 😭 Ze is nu ook haar eerste stapjes los aan het zetten Kri ...
Dit kan ook juist helpen als de nieuwe vaardigheid onder de knie is er juist rust komt 😊 fingers crossed! 🤞

2 jaar geleden

Pfff hier ineens sinds deze week hetzelfde.. ze,is bijna 13 mnd, maar draaaama s nachts, ik slaap hooguit 2u per nacht. Ik ben op en ik weet het echt ff niet meer.. terugleggen lukt gewoon niet meer en laten liggen werkt ook niet. Ze scheeuwt/gilt het echt uit.. ik hoop dat er geen ernstige reden voor is en dat ze gauw weer door slaapt.. :( Wat een hel is dit..

2 jaar geleden

Agh hier ook ! Helemaal kapot en ook geen melk meer willen drinken zo dubbel 🫠

2 jaar geleden

Reactie op MamaJvanZoë

Pfff hier ineens sinds deze week hetzelfde.. ze,is bijna 13 mnd, maar draaa ...
Hier ook weer wakker sinds 3:30 😦 Duurt veel te lang dit

2 jaar geleden

Reactie op MamaJvanZoë

Hier vant zelfde maar het betert. Ale wil niet te luid roepen maar deze week heeft ze al zat/zo/ma & deze nacht al goed geslapen. Enkel dinsdag minder. Hopelijk houd het zo aan!

2 jaar geleden

Reactie op MamaJvanZoë

Precies hetzelfde verhaal, mijn dochter van 16 okt. krijst ook alles bij elkaar, wil echt niet meer slapen. Nu al 2 weken en het begint nu al als ik met haar naar haar kamertje loop voor haar bedtijd... Ongelofelijk, dat het zó zwaar kan zijn he! Ik denk niet dat het ernstig is hoor, zoveel herkenning in de verhalen hier! We moeten weer door deze fase heen... Ook wel fijn te weten dat we niet alleen zijn! Bidden dat het snel voorbij is...

2 jaar geleden

Oohhhh... Wat fijn om hier herkenning te lezen!! Ons ventje van 13 maanden is sinds 5 nachten een DRAMA!! Huilen is het niet meer. Het is letterlijk krijsen. Alsof hij pijn heeft. Nu krijgt hij kiezen, dus ik dacht dat het daarvan kwam. Maar waarom huilt hij daar dan niet overdag van... Hoelang gaat dit nog duren?? Anyone??

2 jaar geleden

Bij ons zijn voorlopig de nachten sinds een week terug prima! Maar het heeft toch bij ons 1,5 maand geduurd 😅 hopelijk bij jullie sneller over!