14 Reacties
4 jaar geleden
Ik gebruik een slaapzak van Terstal, 70 cm. Past mooi en ze ligt er heerlijk in. Echt een aanrader😃
4 jaar geleden
Ik heb er 4 of 5 in gebruik (ivm spugen ook wel nodig) van 70cm, Jolien/zeeman, maar begint nu wel kort te worden (begint kledingmaat 62 uit te groeien)
Heb ook maat 68/80 van de hema, stuk of 4. Dus die ga ik nu gebruiken.
En dan over op maat 90 van zeemen/ter stal. (Die zijn een stukje langer weer dan de hema)
De gaten zijn hier nooit te groot geweest, maar dit kan je even (met de hand) dichtnaaien tot het eventueel beter past.
Een snellere oplossing zou kunnen zijn een veiligheidsspeld gebruiken.
Te lang maakt niet uit, behalve dat ik het soms onhandig met instoppen.
Ik gebruik trouwens alleen zonder mouwen, omdat ik toch een dun dekentje gebruik voor instoppen.
4 jaar geleden
Reactie op kimmiex
Ik heb ook een slaapzak van prenatal best prijzig nog en is maatje 56/62 ma ...
Je kan eenvoudig overgaan naar een slaapzak maat 68/72.
De slaapzakken van Prenatal zijn vrij smal rond het nekje ben ik achter gekomen waardoor onze dochter er veilig in kan slapen met haar maatje 62. Ook omdat 65/62 weinig ruimte over begon te laten.
4 jaar geleden
Ik gebruik nu die van de Hema. Als hij daar uit is dan koop ik er een puckababy vanaf 6 maanden bij. Aangezien mijn zoontje echt heel hard groeit zal dat wel niet lang duren. Vandaar dat ik voor dat maximaal half jaar geen dure slaapzakken koop😊
4 jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Bij die van de Hema sla ik de mouwtjes gewoon om. Dan zit ie goed.