18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er net één van 90cm gekocht. Slaapzak moet altijd iets groter zijn dan je kindje

3 jaar geleden

Ik zou dan voor 90 gaan. En altijd even kijken of het gat voor zijn hoofdje niet te groot is zodat die er niet in kan zakken. Verder kan het nooit geen kwaad als het wat te lang is

3 jaar geleden

Ik heb er eentje van 68/80 die zal zo'n 90 cm zijn. Ze moeten ongeveer 10 cm groter zijn qua lengte dan de kleine

3 jaar geleden

Reactie op Ang6

Ik heb er eentje van 68/80 die zal zo'n 90 cm zijn. Ze moeten ongeveer 10 c ...

3 jaar geleden

Ik heb maat 68/80 van de hema.. had ook een maat 70 van Terstal, maar deze was eigenlijk al te klein.. Onze dochter was trouwens 66cm toen ik deze had aangeschaft😀

3 jaar geleden

Wij hebben er 1 van 90 en van 100cm en bij beide stond geschikt vanaf 6 maanden. 70 zal snel te klein zijn denk ik

3 jaar geleden

Ter stal de gewatteerde lange mouwen ben ik fan van! Idd kijken of het hoofdje er niet door kan. Onze kleine is 65cm en maat 90, lijkt wat lang maar dat stop ik achter mee onder z’n matras (blijven de beentjes lager) en de mouwen zijn te lang maar kan die z’n speentje niet grijpen waar hij zichzelf mee wakker houdt

3 jaar geleden

Oke maat 90 dan, bedankt! Welke merken vinden jullie fijn voor zomerslaapzakje?

3 jaar geleden

Ik heb maat 68-80 gekocht van Lodger. Erg fijne slaapzak.

3 jaar geleden

Reactie op 11102021

Oke maat 90 dan, bedankt! Welke merken vinden jullie fijn voor zomerslaapza ...
Bambino is super fijn maar niet al hun slaapzakken zijn dun. Ik heb net van merk Meyco hydrofiele slaapzakjes gekocht, lekker luchtig voor in de zomer en ze waren in de aanbieding 😁 je hebt ze in meerdere printjes https://www.vanastenbabysuperstore.nl/slaapzak-hydrofiel-meyco-zebra-camel-90cm

3 jaar geleden

Reactie op 11102021

Oke maat 90 dan, bedankt! Welke merken vinden jullie fijn voor zomerslaapza ...
Wij kopen 4 seizoen slaapzakken, momenteel Meyco en Puckababy. Je kan de armpjes eraf doen en je hebt een dikke en dunne slaapzak in die je kan losmaken van elkaar of net vastmaken voor hogere TOG waarde.

3 jaar geleden

68/80 van de Hema. Winterslaapzak gebruikt en nu de iets dunnere (kunnen armen vanaf geristst worden)

3 jaar geleden

Als je baby wat smaller is zou ik prenatal doen bij mij verzuipt ze in die van de hema en de zomerslaapzakken van zeeman zijn ook niet zo heel breed

3 jaar geleden

Ik heb slaapzak prenatal is 74/80/86 Wel wat te groot hij de mouwen maar anders moet je elke x weer een slaapzak halen op maat is nog duurder want ze groeien er zo uit

3 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Bambino is super fijn maar niet al hun slaapzakken zijn dun. Ik heb net van ...
Is dit een brede of een smalle slaapzak? :)

3 jaar geleden

Ik gebruik maat 90 nu bij 68cm, maat te 70 zit krap nu namelijk.

3 jaar geleden

Hi, ik heb van de week ook een slaapzak voor de zomer gekocht in maat 90. Wehkamp heeft nu 1+1 gratis op Meyco, helemaal mooi meegenomen :)

3 jaar geleden

Reactie op Laurieee

Hi, ik heb van de week ook een slaapzak voor de zomer gekocht in maat 90. W ...
Oh leuk! Ik net eentje besteld op dreambaby 😊😊 met koala 🐨