7 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar!! Hier precies hetzelfde, wij leggen hem vrij snel tussen ons, op dat moment hebben ze gewoon troost nodig en zo kunnen we zelf ook doorslapen ipv hele tijd sussen en wiegen. Wij geven eraan toe. Slaapt jouw kindje wel lekker verder in jullie bed?

één jaar geleden

Reactie op Lisa8070

Herkenbaar!! Hier precies hetzelfde, wij leggen hem vrij snel tussen ons, o ...
Wij geven er ook aan toe… gister geprobeerd te troosten en terugleggen en dan is hij zo erg overstuur en verdrietig.. bij ons in bed slaapt hij daarna heerlijk en zonder problemen verder

één jaar geleden

Het klinkt herkenbaar. Ik ben zelf niet bang dat het een gewoonte wordt. Ik zie bij onze dochter een duidelijke behoefte aan nabijheid en met tussenin slapen krijgen we allemaal de meeste slaap. Ik ga echt niet eindeloos wiegen of rondlopen, zou dat niet eens volhouden. Ze heeft nu een periode waarin ze heel vroeg al tussenin komt en dat wisselt gewoon erg. Het grappige vind ik dat wij ons hier heel eenzaam in voelden maar toen we dit uitspraken hier in de wijk met heel veel jonge ouders oprecht élk kind in periodes bij de ouders in bed sliep. Ze zijn zo kort zo klein en die intense geborgenheid nodig hebben wordt echt minder straks! Als het goed voelt en werkt?

één jaar geleden

Reactie op emmel

Wij geven er ook aan toe… gister geprobeerd te troosten en terugleggen en d ...
Ahh fijn, dat hij bij jullie iig slaapt😘

één jaar geleden

Ons zoontje wilde een lange tijd niet in zijn eigen bed slapen. Hij vond het maar al te gezellig op ons bed. Het is een beweegelijke drukke jongen. Hij is dus ook midden in de nacht van ons bed gevallen op de grond. We zijn zo erg geschrokken dat we het niet meer durven om hem bij ons neer te leggen. Nu proberen we hem in zijn eigen kamer op schoot of in bed weer in slaap te brengen. Hij wilt echt niet slapen en blijft uren wakker. Wij zijn er echt doorheen. Vandaag slaapt hij bij onze schoonouders, zodat we energie op kunnen doen. Ik werk 4 dagen en mijn man 5. Ik heb het gevoel dat ik hierdoor elk moment een burn out kan krijgen. Het blijft pittig ook al wisselen we de nachten af 🥺

één jaar geleden

Hier ook. Maar moet zeggen dat het hier wel heel erg wisselt. Ene nacht slaapt hij in 1x door in zijn eigen bedje. Maar hij kan ook 1-2x overstuur wakker worden, dan leg ik hem even tussen ons in en als hij slaapt leg ik hem terug. Maar sommige nachten raakt hij inderdaad overstuur als ik hem in zijn eigen bed terug leg en bij ons slaapt hij direct weer verder. Er is hier geen pijl op te trekken, kan soms een week tussen ons in liggen en dan van de een op de andere dag gaat het ineens weer goed in zijn eigen bedje….

één jaar geleden

Wij hebben ook deze periode gehad. Soms wel een paar weken. En dan ineens lukt het wel weer in zijn bedje. Grappig is je schaamt je er soort van voor. ( want je denkt van he shit ze doen het erom ) als je eenmaal toegegeven hebt. Of dat overkomt mij niet had ik vroeger gezegt🤣 Maar wat vermoeidheid en slapeloosheid met je doet dan kies je daar. gewoon voor . Ik vond het heerlijk zelfs lekker bij me in bed. Bij ons gaat het nu al een tijdje goed. Toevallig dat me vriend vanavond nog zei " je denkt die en die wel toch van me werk.. Zijn zoontje heeft ook altijd bij hun in bed gelegen." Grappig dat je dan toch denkt oh is heeel normaal haha