14 Reacties

4 jaar geleden
Ik slaap met een sportbh/ sport top aan van de Hema. Dit werkt voor mij fijn. Misschien heb je er iets aan 🍀

4 jaar geleden
Precies hetzelfde hier! Ik slaap snachts ook met zo'n sport bh van de hema! Die geeft steun en zit ook lekker! Overdag draag ik al voeding/meegroei bh's.. zit zoveel beter als gewoon een beugel bh! Ze groeien allemaal ook gewoon mee dus dat is top! Heb van mijzelf cup E en ben nu 9 weken, ben benieuwd waarmee ik eindig 😅

4 jaar geleden
Reactie op heynikki
Ik slaap zonder beha, maar kan het niet meer verdragen van de pijn. Vandaar ...
Ja precies! Zonder BH is het echt niet te doen meer, bijna huilen als ik me dan omdraai. Ik slaap ook met zo’n sportbh die uit een geheel bestaat. Dan heb je zo min mogelijk randjes en sluitingen waar je op kunt komen te liggen.

4 jaar geleden
Deze heb ik bij mijn eerste gedragen. Nu minder last van gelukkig
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/lingerie/prenatal-meegroei--en-zwangerschapsbh-voorgevormd-1094300025.html?dwvar_1094300025_kleurnaam_60=Grey%20Melee%20Dark&cgid=135#start=1

4 jaar geleden
Hunkemoller croptop. Ik heb deze van het weekend ontvangen, geeft ook ondersteuning voor overdag. Maar mijn borsten zijn ook zo warm de hele tijd, blijft allemaal oncomfortabel.

4 jaar geleden
Reactie op Chantalk88
Precies hetzelfde hier! Ik slaap snachts ook met zo'n sport bh van de hema! ...
Van welk merk heb je de meegroei bhs?