9 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt nog niet in peuter bed maar wel in ledikant met dekbed dat gaat prima soms gaat ze er onderuit maar sinds ik de winterdeel erbij gedaan heb blijft ze onder de deken liggen had en 4 seizoenen dekbed gehaalt

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Mijn dochter slaapt nog niet in peuter bed maar wel in ledikant met dekbed ...
Hoe heb je de overgang van slaapzak naar dekbed gedaan? Ik lees soms iets over een onesie dus ben benieuwd naar jouw ervaring :-) En welk 4. Seizoenen dekbed heb je als ik vragen mag?

één jaar geleden

In een ledikant met dekbed. Sindsdien is ze niet meer wakker te krijgen. Wij hebben 4 seizoenen princessdekbed is van microvezel. Maar allergievrij. Hebben nu dunne deel.erop liggen.

één jaar geleden

Hier ook in haar ledikant een dekbed en kussen sinds begin september. In het begin moest ze er niks van hebben maar dat duurde een paar dagen en nu vind ze het heerlijk. 🥰 Ik ben ermee begonnen toen het iets koeler werd op haar kamer. Sinds voor de zomer sliep ze zonder slaapzak ivm warmte dus dacht dit is een goed moment om over te gaan. 🤪

één jaar geleden

Ik liet haar eerst overdag onder de deken slapen en nachts nog slaapzak en soms als het heel koud is dan doe ik der slaapzak aan zonder deken dan ik heb hem van bol af geen idee welke hij heeft 2 delen ik heb er geen kussen in is en buikslaper vind ik niet prettig

één jaar geleden

Hier ook een buikslaper + ze rolt het hele bed door van boven tot onder. Ik wacht er daarom nog maar een poos mee. Ze ligt nog prima in haar slaapzak 😅

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Hier ook een buikslaper + ze rolt het hele bed door van boven tot onder. Ik ...
Hier precies zo maar nu met der dekbed ligt ze wel echt super netjes. Zeker nu het kouder is blijft ze er goed onder liggen. Ik zou sowieso zo lang mogelijk met de slaapzak blijven slapen. Hier wilde ze hem niet meer aan na de zomer. 🤪

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Hier ook een buikslaper + ze rolt het hele bed door van boven tot onder. Ik ...
Hier ook een buikslaper. Maar ze ligt goed stil ineens. En ze kruipt zelf weer eronder als ze het koud heefr

één jaar geleden

Oh! Goed om te weten!