14 Reacties

10 maanden geleden

Onze dochter slaapt al sinds de zomer op een dun kussen. Deels gedaan in de hoop dat ze een iets vastere plek zou krijgen in bed. (Ipv door het bed heen te zwerven) wij hebben nu ook een dekbedovertrek als deken. Het bevalt hier goed. We hebben wel een babyfoon met camera maar ze gaat eigenlijk nooit met haar gezicht in het kussen liggen. Wij hebben het peuterkussen van ikea

10 maanden geleden

Ik heb ook het peuter dekbed en kussen van de ikea voor m'n dochter sinds de zomer. Zij is een buikslaper en ging ook het hele bed door. Nu slaapt ze stabiel op 1 plek en slaapt ze het meeste op haar zij. 🥰 het was even een weekje wennen ze moest niks van haar dekbed en kussen hebben. Erna beste vrienden! Nu zijn we op vakantie in curacao en heb der kussen meegenomen voor in t bedje hier. 🤭

10 maanden geleden

Wij hebben sinds kort een peuterkussen van het merk Silvana. Wij zijn zeer tevreden! Ons zoontje is een beweeglijke slaper en slaapt ook regelmatig op zijn buik. Wij hadden voorheen ook een soort van aerosleep topper over zijn matras en dit kussen lijkt van vergelijkbaar materiaal gemaakt te zijn!

10 maanden geleden

Wij hebben een kussen geprobeerd omdat hij steeds op zijn knuffeldoekje ging liggen dachten we dat hij misschien wat hoger wou liggen maar met een kussen in bed kruipt hij tot onder het kussen om er niet op te hoeven slapen dus wachten we er nog maar even mee

10 maanden geleden

Hier het peuter kussen van ikea! Madame had ineens zelf bedacht dat ze een kussen wilde, nadat ze 1 nachtje ziek bij ons in bed had doorgebracht en op papa's kussen had gelegen 😅 . Ze is helemaal trots!

10 maanden geleden

Reactie op Amarylles

Hier het peuter kussen van ikea! Madame had ineens zelf bedacht dat ze een ...
Ik heb deze ook, al ligt ze er niet écht op, meer op haar dekentjes in bed haha. Maar dat Ikea kussentje is perfect en plat zodat het hoofd niet zo omhoog gaat!

10 maanden geleden

Ik heb deze ook, al ligt ze er niet écht op, meer op haar dekentjes in bed ...
Jaa precies! Hier ligt ze best aardig wel op haar kussen! En af en toe ook netjes onder het dekbedje! Al ligt ze daar vaker op/naast dan onder haha.

10 maanden geleden

Hier hetzelfde! En ook een buikslaper. Begon met een kussen vd bank en ligt nu op een peuterkussen vd hema.. Waar ze eerst het hele bed doorging ligt ze nu stil in bed. Heb echt het idee dat ze er beter en lekkerder door slaapt. Ze mocht van mij voorheen ook nooit knuffels meenemen maar nu 🥰

10 maanden geleden

Wat voor dekbed hebben julie dan? En gaan jullie dan straks over op peuter bedje of doe je gelijk bormaal bedje ( met eventueel zo’n rand) en eventueel peuter dekbed?

10 maanden geleden

Ik heb het dekbed van de ikea ook. Ik ga na het ledikant gelijk over op een 1 persoons bed. Met denk ik wel een randje aan de zijkant standaard op het bed

10 maanden geleden

Wat leuk om te lezen! Ik heb nu het kussen van cocoon besteld. Ook zo'n plat kussen. Ik ben heel benieuwd! Slapen jullie kindjes nog wel in een slaapzak of ook allemaal al onder een dekbedje?🥰

10 maanden geleden

Wij hebben bij beide kinderen het kinder kussen van silvana. Allebei rond de 2 jaar gegeven. Waren er allebei aan toe. Nu ligt de jongste sinds zijn 2e ook met een peuterdekbed sinds zijn grote zus een groot bed heeft maar dat vind ie nog niet boeiend 😋

10 maanden geleden

Hi onze dochter slaapt al sinds 1,5 jaar ong in een open bedje en sinds 2 maanden 2jaar en 2mnd. ong met een dun hoofdkussen (simpel groot dun kussen van de ikea) merkte dat ze toch meer behoefte had aan wat steun en comfort, sindsdien lijkt ze beter te slapen. En ze slaapt in een slaapzak met een dekbed erover. Lijkt prima te gaan. :-)

10 maanden geleden

Adhv dit topic ook een kussen voor mijn dochter gekocht. ze werd eens wakker met een gevorseld dekentje onder haar hoofd wakker. Afgelopen nacht haar eerste nacht en ze is er heerlijk op blijven liggen! Wel in haar ledikant met slaapzak. Ze heeft er ook beter door geslapen volgens mij 😊