15 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben onlangs naar Griekenland gevlogen. Ook rond zijn middag dutje. Ik heb hem ‘s morgens wakker gemaakt zodat hij in de auto naar de luchthaven zijn eerste viel. Op de luchthaven en gewoon wakker gehouden tot we in het vliegtuig zaten.2/3 uur later nadat we aangekomen waren op de luchthaven stegen we op. Dus het kwam ideaal uit met zijn dutje. Flesje gegeven en hij is toen vanzelf in slaap gevallen bij mij in de schoot. Op vakantie hadden we een buggy die we konden platleggen ( goedkope tweedehands want op de luchthaven gaan er niet zo voorzichtig mee om). Mijn vriend of ik gingen rond zijn middagdutje een toertje wandelen in het resort of rond het hotel en hij sliep dan. We lagen gingen dan beetje apart liggen van het volk zodat er niet zoveel omgevingsgeluiden waren( lagen wel aan het zwembad). Hij sliep dan zijn middagdutje gewoon in de buggy. Ging super goed eigenlijk. Op de terugvlucht hebben de juist hetzelfde gedaan

3 jaar geleden

Onze dochter is precies zo! Slaapt alleen in der eigen bed en echt niet in de kinderwagen of auto of iets. Wij zijn in mei naar Mallorca geweest en zij is zowel op de heen als terug weg 30min in slaap gevallen in de draagzak (in dik 6u tijd) Zij sliep alleen met haar hoofd tegen/in mijn borst. Bij omdraaien in het vliegtuig gordel stond ze gelijk weer "aan" dus het ligt echt aan je kindje denk ik. Moeilijk te voorspellen. Voor slaapjes moesten wij dus echt elke x naar huis. Anders hadden we een oververmoeide baby Gelukkig hadden wij een zwembad in de tuin. Ik zou het lekker zo gemakkelijk mogelijk maken en haar in hem in zijn ritme laten. Het viel ons best tegen hoe erg ze moest wennen aan alle nieuwe prikkels. Ander huis etc. Maar kan goed dat jullie zoontje totaal anders reageert natuurlijk:) 🤞🏼

3 jaar geleden

Ps: pas alsjeblieft op met doeken over je buggy gooien op het strand. De temperatuur stijgt daarin enorm!

3 jaar geleden

Mochten jullie op zoek zijn naar tips waar je naartoe kunt gaan met een baby en welke spullen handig zijn om mee nemen, neem dan eens een kijkje op mijn website 😊https://meteenbabyopvakantie.nl/

3 jaar geleden

Onze baby slaapt momenteel ook alleen in bed of evt in de auto. We hebben dit tentje gekocht in de hoop dat ze hier af en toe op het strand in kan slapen. We hebben de peuter ipv baby gekocht zodat hij nog even mee gaat. Verder volg ik mee. Nieuwsgierig naar de tips!

3 jaar geleden

Ik heb zo 1 al een tijdje geleden gekocht en voor het eerst gebruikt toen we naar de kermis gingen. Baby sliep na 10 minuten al in de buggy 😂 zelfs in zitstand. Denk dat het heel fijn is zodat er geen geluiden zijn waardoor ze misschien wat makkelijker in slaap kunnen vallen 👍🏽 misschien een goede tip. Nemen hem ook mee op vakantie

3 jaar geleden

Reactie op thara1503

Mochten jullie op zoek zijn naar tips waar je naartoe kunt gaan met een bab ...
Wat leuk! De inpaklijst link werkt alleen niet, kun je die hier eens delen ?🤗

3 jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Ik heb zo 1 al een tijdje geleden gekocht en voor het eerst gebruikt toen w ...
Deze heb ik ook gebruikt op het vliegtuig. Hielp super goed omdat er toch om de zoveel tijd iets afgeroepen wordt, of ze komen langs voor iets en dan is het handig dat dit geluid tegen gehouden wordt

3 jaar geleden

Zooo fijne tips al!

3 jaar geleden

Reactie op lieke b

Ik ben onlangs naar Griekenland gevlogen. Ook rond zijn middag dutje. Ik he ...
Sliep jouw zoontje thuis ook al eens in slaap in je handen? Bij ons vrijwel nooit. Dus totaal niet gewend. Zou wel leuk zijn als hij dat ineeens doet in het vliegtuig

3 jaar geleden

En zouden jullie zeggen.. als laatste het vliegtuig in ? Zodat er minder prikkels zijn? Of juist al eerste en zo lang genoeg kunnen wennen voordat het opstijg en drink ( en hopelijk slaap)moment komt

3 jaar geleden

Reactie op lieke b

Deze heb ik ook gebruikt op het vliegtuig. Hielp super goed omdat er toch o ...
Wilde de baby deze niet afdoen? Hij wil bij mij als hij een pet op heeft deze ook ineens afdoen bijvoorbeeld

3 jaar geleden

Zou helemaal chill zijn als er een white noise geluid in de koptelefoon zit. Zou dit ook werken met een normale koptelefoon met white noise bijv? ( zachtjes) Of is die te groot voor baby oortjes?

3 jaar geleden

Reactie op babyboyben

Zou helemaal chill zijn als er een white noise geluid in de koptelefoon zit ...
Mijn baby wilde hem in eerste instantie inderdaad niet op en keek echt zo van ; wtf doe je dat ding op mn hoofd. Maar omdat hij met elastiek is gaat hij niet gemakkelijk af en accepteerde hij het ook gewoon. Ik denk dat een gewone koptelefoon dus inderdaad niet werkt, want die kan de baby makkelijk af doen (en is ook te groot)

3 jaar geleden

Reactie op babyboyben

En zouden jullie zeggen.. als laatste het vliegtuig in ? Zodat er minder pr ...
Wij zijn pas als laatste op het vliegtuig gegaan