8 Reacties

één jaar geleden

Wij beginnen ook weer met zo’n fase. Mijn dochter is op zich een goede slaper maar ze heeft wel fases dat of het in slaap komen zo’n drama is of ze in de nacht wakker wordt en niet meer wil slapen. Door dat laatste typ ik nu dit bericht terwijl ik in haar slaapkamer haar handje vasthoud 👀… Ik heb inmiddels geleerd dat het echt fases zijn en het gaat over.. maar het is echt verschrikkelijk als je er in zit..

één jaar geleden

Jup! Hier ook in deze fase! Slaapt normaal binnen 5min en nu duurt het elke avond zeker een uur! Al een paar weken 🥺 Als ze huilt troost ik haar en zit ik naast haar bed tot ze in slaap valt. Ben wel bang dat ze nu oud genoeg is om te beseffen wat actie-reactie is dus ik ren er niet te snel heen maar overstuur zijn betekend voor ons ook nabijheid bieden. Vroeger zou ik haar in slaap gaan wiegen maar daar is ze nu echt te groot en zwaar voor dus in kleermakerszit met m'n arm door de spijlen over haar rug wrijven 🤷🏻‍♀️ Hopelijk alles weer snel terug naar het oude! De ontwikkelingen die ze laat zien zijn ook enorm momenteel.

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Eergisteren half 10 voor ze sliep. Maar gisteren was het 10 minuten kletsen en daarna weg. Vanmiddag op de opvang ook niet geslapen, alleen maar aan de klets. Er zal wel weer een update aankomen 😅

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Heel herkenbaar. Eergisteren half 10 voor ze sliep. Maar gisteren was het 1 ...
“Er zal wel weer een update komen” 😂 Maar herkenbaar! Ze was eerst ziek maar slapen is drama. Ze weigert af en toe nu ook overdag haar slaapje. Als ze slaapt, dan slaapt ze wel door. Maar wel sinds kort bij ons in bed in slaap vallen, want in haar eigen bed is ellende. Ze raakt in paniek, te sneu. Hopelijk gaat deze fase snel over en rollen ze de update snel uit 😬

één jaar geleden

Reactie op Gebruikersnaamblabla

“Er zal wel weer een update komen” 😂 Maar herkenbaar! Ze was eerst ziek m ...
Ik vind sprong zo raar klinken. Wij noemen het altijd update. En dat klopt ook wel, versie 13.0 😉

één jaar geleden

Hier ook exact hetzelfde... ik haal ze gewoon terug even uit hun bed en steek ze er bij de volgende vermoeidheidsignalen terug in. Soms toch nog een beetje huilen... Ik ben blij dat ik niet de enige ben, ik vroeg me al af wat ik plots fout deed...

één jaar geleden

Hier ook opeens sinds een week… Inderdaad erg veel aan de klets als je bij haar bent. Avonden zijn zo wel erg kort voor mij😅

één jaar geleden

Herkenbaar! Hier is het naar bed gaan allemaal prima... Na ongeveer 15 minuten woelen staat ze op en bedenkt ze dat ze niet gaat slapen. Kletsen, spelen. Vaak na 45 minuten erbij zitten en doen alsof je zelf slaapt valt ze in slaap.. hopelijk is het een korte fase! Hier nu een weekje aan de gang...