6 Reacties

één jaar geleden

Dat ik nu wakker ben en op je topic kan reageren zegt genoeg.. Hier gaat het gelukkig een stuk beter. In slaap vallen gaat goed, middag dutje gaat goed. Alleen snachts is mijn zoontje nog regelmatig 1 tot 2 uur wakker. Hij is nu wakker sinds 02:30. Bij ons helpt white noise! Misschien helpt dit bij jullie en zorgt dit ervoor dat niet wakker wordt van de omgevingsgeluiden en langer doorslaapt!

één jaar geleden

Mijn zoontje sliep eerst ook tussen ons in maar sinds 3 weken slaapt hij op zijn eigen kamer en in zijn eigen bed. Ik merk dat dit voor hem heel prettig is! Hij heeft rust en duidelijkheid. Hij gaat savonds rond 20:00 naar bed en slaapt smiddags tussen 12:00 en 15:00. Wie weet toch het proberen waard..

één jaar geleden

Wat vervelend om te horen. Helaas werkt de white noise ook niet altijd. Wij doen dit elke dag maar zodra t uit gaat staat hij direct klaar wakker in t bed. En snachts is t soms maar een oplossing. Maar je zou denken dat dat toch niet alleen maar de enige oplossing kan zijn... En dat er iets anders is wat eventueel kan helpen.. Als we ons omdraaien word hij soms al wakker 🙃

één jaar geleden

Reactie op Wsl

Mijn zoontje sliep eerst ook tussen ons in maar sinds 3 weken slaapt hij op ...
Oke ja binnen kort krijgt hij zn eigen kamer ivm verbouwing hopelijk is dit een oplossing 🤞

één jaar geleden

Eet hij wel goed in de avond? En hoelang slaapt hij tussen de middag?

één jaar geleden

Reactie op Jeanine-25

Eet hij wel goed in de avond? En hoelang slaapt hij tussen de middag?
Ja hij is een grote eter. En slaapt vanaf 11.30 tot soms wel 2 a 3 uur licht er aan hoe remoerig het is in huis. Maar net zoals ik zeg het slapen is lastig met hem dus soms duurt dit ook maar 45 min...