Ik slaap nu nog steeds ontzettend slecht omdat onze dame met uitzondering na... niet alleen kan slapen. Ze valt in onze bed in slaap en later leg ik haar in haar eigen bedje neer. Helaas wordt ze vaak weer wakker gelijk of wat later.
Het nadeel is ze is een draaikont en slaapt ze in mijn bed dan ben ik altijd half wakker bij iedere beweging die zij maakt. Dit natuurlijk omdat ik bang ben dat zij uit onze bed valt. Ik slaap trouwens merendeels van de tijd alleen vanwege die verschillende diensten van mijn partner. Als hij er is, dan slaap ik vaster, tenminste vaak, want ik reageer nog steeds sneller op haar. Maar als zij tussen ons ligt te slapen voelt het veiliger dan als ik alleen met haar slaap. Ik leg al kussens van onze naast het bed als hij er niet is. Maar het breekt me ergens op, terwijl ik geniet van haar geknuffel en kusjes in de de ochtend, want liever kan ik niet wakker worden! Ik heb altijd het gevoel dat ik niet slaap of tenminste nooit genoeg slaap krijg, omdat ik al haar bewegingen volg.
We hebben het geprobeerd om alleen te oefenen, maar dan huilt ze alleen maar. En soms is zo overstuur dat ze naloopt te snikken als ze in mijn bed ligt. En het ergste is ze kan alleen maar met mij slapen in mijn huis. Als ik wegloop en bij mijn partner werkt het ook niet. Maar bij oma's (alleen middag) gaat het alleen slapen gewoon goed! Dus doe ik iets verkeerd! Waarom lukt bij oma wel en bij mij niet?
Zou ik de dan alleen nu de middag gaan oefenen met alleen slapen? Want dat gaat ook goed bij oma's en opa!