13 Reacties

één jaar geleden

Hee, bij de zeeman en wibra vallen de broeken best wel smal rond de middel. Zeker de trainingspak broekjes hebben echt een strakke band. Ons meisje is 10 kg en draagt maat 80 dus ook echt niet dik en toch zitten sommige banden flink strak. Ook met de zomerbroekjes van wibra. Met spijkerbroeken verder nog geen ervaring, behalve de laatste nieuwe van de zeeman. Dat is een baggy model dus die moet heel wijd vallen dus heb je dan een heel fijn kindje zal dat te breed zijn gok ik!

één jaar geleden

Ik vind de kleding van c&a altijd smal vallen. Maar ik heb daar nog nooit een jeans gekocht, dus ik weet niet hoe die vallen (en of ze die überhaupt hebben).

MOD

één jaar geleden

Ik vind name it juist wijd vallen bij mijn zoontje. Ik vind Feetje en Dirkje bij hem goed vallen. Geen idee of hetzelfde geldt voor bij meisjes..

één jaar geleden

Name it vind ik groot vallen, lil atelier valt normaal. Je zou ook kunnen kijken voor litlle indians, ik vond dit merk ook small vallen. Marmar copenhagen vond ik ook wat smaller vallen

één jaar geleden

Zara heeft nu leuke jeans. Onze dochter is gewoon gemiddeld gebouwd maar de jeans in haar maat zat echt al te strak om haar benen (de ‘slim fit’).

één jaar geleden

De spijkerbroekjes van de Hema vind ik ook vrij smal en lang. Ook nog met elastiek te verstellen de rand. Onze zoon is nu denk ik zo'n 85 cm en 11,5 kg en maat 80 van dat broekje is nu pas op lengte.

één jaar geleden

Broeken van Ter Stal zijn leuk geprijsd, lekker stretchy en smal! Geen groot assortiment, maar fijne basisbroekjes

één jaar geleden

Reactie op Rissje89

De spijkerbroekjes van de Hema vind ik ook vrij smal en lang. Ook nog met e ...
Deze is dat: https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-broeken/baby-jogdenim-grijs-1000014359.html?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAiA3pugBhAwEiwAWFzwdeYkOtPnP0uV4-nwyiUyaRbvuqMjo-Zs41NJaexkgi1FuN2vs0TGkRoCncQQAvD_BwE (Lijkt op plaatjes niet lang maar is het dus wel)

één jaar geleden

Slim fit of skinny fit jeans van Zara. Mooie broekjes voor een leuke prijs 😁 ik ben echt fan

één jaar geleden

Name it vind ik juist wijd, draagt mijn dochter steevast een maat kleiner dan wat ze "draagt". Mijn dochter draagt de spijkerbroeken van hema, in maat 74 terwijl ze in 80 zit. En anders 80 en dan met het elastiek de taille stellen. Feetje en noppies valt ook mooi bij haar, noppies wel iets wijder maar niet storend.... verder fan van TessLiva, draagt ook lang door..

één jaar geleden

Herkenbaar! De lengte is dan eigenlijk goed, maar dan is de bovenkant nog te groot. Hier ook een lange zoektocht geweest. Hier fan van zara, ter stal en jola. Die zijn ook leuk van prijs

één jaar geleden

Mijn dochtertje is ook erg smal maar heeft wel een gemiddelde lengte. Ik heb nu een jegging van Terstal. Deze valt erg smal! Ze draagt maat 80 maar dit broekje in maat 80 zat al behoorlijk strak

één jaar geleden

Hema broeken! Mijn oudste is heel smal en dit zijn de enige broeken die echt perfect vallen.