8 Reacties

4 jaar geleden

Nou.. ik stond net bij haar deur te luisteren want hoorde ook snikjes. Eerst dacht ik ‘huilt ze nou zachtjes?’ ‘Maar het is idd haar ademhaling.. Hier was ze wel vanavond heel erg overstuur bij in slaap vallen en heb (weer) 3 uur bij haar gelegen tot ze sliep. Ik dacht eigenlijk dat het daardoor kwam.. Ik heb geen oplossing, maar herkenning zeker..

4 jaar geleden

Mmm ik herken het niet zoals jij beschrijft. Wellicht zou je het eens kunnen opnemen en een arts er naar laten luisteren? Puur voor geruststelling en eventuele uitleg zodat je het kan plaatsen 😊 Ik herken wel het geluid! Dit doet ons meisje alleen wel alleen in een hele specifieke situatie met huilen gerelateerd. Voordat ze in slaap valt in de auto, is ze eerst echt volledig overstuur! Ze heeft hier zoveel moeite mee, zo sneu. Dit huilen klinkt heel heftig, tegen het hyper ventileren aan. Eerste x dacht ik echt komt dit wel goed, maar inmiddels weet ik dat ze er ook weer uitkomt. Daarna valt ze in slaap en dan houdt ze in haar slaap de ademhaling zoals jij het denk ik omschrijft. Korte harde inademing is het.

4 jaar geleden

Hier heeft mijn zoontje dit soms ook en zijn reflux speelt dan erg op. Misschien heeft ze iets gegeten/gedronken waardoor ze maagzuur kreeg?

4 jaar geleden

Dank voor de reacties. Ja ik zal het eens proberen op te nemen, ze deed het vannacht ook weer. Misschien is het wel een soort snik hoor, maar het is zo raar, ze komt er dan niet uit. Dan aai ik haar zachtjes of soms pakken we haar op als het lang duurt, maar ze wordt niet wakker en het gaat gewoon door. Als ze er wel wakker van wordt dan zet ze het op een krijsen. Maar dan is het een kwestie van speen er in en dan is ze meteen weer weg, wel weer met dat rare gesnik/ademen of wat het is... Zo raar.

vorig jaar

Reactie op WachtendOpKersje

Dank voor de reacties. Ja ik zal het eens proberen op te nemen, ze deed het ...
Haai, het is een topic van 2 jaar oud maar mijn dochter heeft precies wat jij beschrijft… ben je erachter wat het was? X

10 maanden geleden

Hier idem… iemand die ondertussen weet wat het is? Dochterje is wel al 3 jaar oud…

4 maanden geleden

Reactie op michelledb97

Haai, het is een topic van 2 jaar oud maar mijn dochter heeft precies wat j ...
Je topic is ookalweer 8 maanden oud maar heb je enig idee wat het is😬mijn dochter heeft het namelijk ook

4 maanden geleden

Reactie op merry55

Je topic is ookalweer 8 maanden oud maar heb je enig idee wat het is😬mijn ...
Hoe zijn haar keelamandelen? Daar zou het mee te maken kunnen hebben.