24 Reacties

één jaar geleden

Foampuzzel en zo'n xylofoon vindt ze momenteel helemaal geweldig! Constant met die stokjes erop slaan, ze geniet helemaal van het geluid

één jaar geleden

Flessen water, tv bakjes, vuilbakken, oud papier, bureaustoel, alles wat ze uit de kasten kunnen halen, de kat... ik koop even geen speelgoed meer 😂

één jaar geleden

Keukentje is hier favoriet! En afstandsbedieningen en telefoon 😅

één jaar geleden

Speelgoed: Stapelringen en stapelaar Loopauto Pickler driehoek (leg de plank horizontaal tussen bank en driehoek en dan speelt ze er bovenop of staat er tegenaan als soort keukentje) Little Dutch koffie zet apparaat Grapat ballen en bakjes Fruit magneten En haar echte favoriet: De keukenlades open doen en alles op de grond gooien 🤞🏻 en als je haar optilt bij alles “die” zeggen en dan moet ze het pakken/aanraken Telefoon en afstandsbediening

één jaar geleden

Hier ook alles wat geen speelgoed is 😂 De keukenlades opentrekken en alles eruit halen en ergens anders neerzetten of opstapelen. Wijzen en bij alles “die” zeggen en dat moet dan gepakt worden De afstandbediening De telefoons Soms iets simpels zoals een kartonnen doosje met wat dingetjes erin Een handtas leeg halen Etc etc

één jaar geleden

Een simpele voetbal, rent hele kamer door 🤣 Boekjes veel boekjes Afstandbediening 😴 Toet toet auto's ( vind ze zelf ook grappig haha)

één jaar geleden

Reactie op Zopa

Flessen water, tv bakjes, vuilbakken, oud papier, bureaustoel, alles wat ze ...
😂precies dat

één jaar geleden

Ik heb net deze besteld (omdat dit in het klein op haar muziektafel zit en dat stapelen vindt ze fantastisch): https://helloarchie.com/products/houten-stapelaar-4-rijen-natural-wooden-story?variant=40100856201404&gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jHJ2oDIQtOcRSfP8C-QiXfrvfFEdS9OZo3HyzMUmr2wa-JHzhYztasaAoucEALw_wcB

één jaar geleden

Naast huis tuin en keuken.. ELKE dag wordt ermee gespeeld: het loopfietsje

één jaar geleden

‘Echt’ speelgoed: - grapat ballen en bakjes - duplo - stapeltoren met schijven - geluiden boekjes zelf ‘lezen’ - Schleich diertjes - autootje (ze doet nu heel hard ‘brrrm brrrm’ en er mee rijden) - klimmen op de pikler - een bal is hier ook heel erg populair. Die gooit ze heel hard door de kamer En het blijft zo grappig hoe ze zich soms het beste vermaakt met non-speelgoed: - sleutelbos en dan gaat ze tegenwoordig bij de deur staan en wil ze sleutel in het slot doen 😅 - vaatwasser uitruimen - voorraadkast leeg trekken - mn airpods in en uit doosje doen - onderzetters stapelen En laatste: ze heeft ineens een obsessie met sokken en sloffen. Ze wil ze eindeloos zelf aan en uit doen (wat nog niet zo goed lukt)

één jaar geleden

De boerderij van little people, een grote gele schoolbus, Toet toet garage, boekjes, trekker met boerderij dieren, houten blokken. Dat zijn wel z’n favorieten op t moment ☺️

één jaar geleden

Keukentje, houten blokken, duplo en boekjes zijn favoriet bij ons zoontje!

één jaar geleden

Deze is zo favoriet op dit moment. Hij blijft er maar mee spelen. Uit het mandje pakken en terug leggen. Aan ons geven. Verplaatsen van de bank naar de stoel(zet nu stapjes los) Dierengeluiden maken bij de diertjes, heel leuk om te zien!🐰

één jaar geleden

Smartmaxx! Uitvinding van de eeuw! En boekjes zijn ook dikke favoriet!🤓

één jaar geleden

Montessori speelgoed van oh my baby , smartmaxx ☺️

één jaar geleden

Reactie op Amarylles

Smartmaxx! Uitvinding van de eeuw! En boekjes zijn ook dikke favoriet!🤓
Magnetisch materiaal?

één jaar geleden

Reactie op Spannendetijd

Magnetisch materiaal?
Ja smartmaxx is magnetisch idd! Je hebt vanalles. Wij hebben bijvoorbeeld boerderijdieren en safari dieren, maar ook een set sensory dingetjes zoals balletjes met gezichtjes met verschillende emoties, verschillende kleuren, verschillende geluidjes etc.

één jaar geleden

Hier zijn houten muziekinstrumenten een hit! Hij klopt en schud er de hele dag op los

één jaar geleden

Ik heb zo'n enorme lijst aan speelgoed wat ik nog zou willen hebben. Maar, als ik alles zou kopen ben ik een fortuin kwijt. Ik zal toch echt moeten gaan kiezen - heel veel boekjes (o.a. alfabet, de gele ballon) - zandbak - klimrek voor buiten - pannensetje voor in zn keuken - speelgoedkassa - Speelgoed weegschaal - muziekinstrumenten - theeservies - al die hele leuke houten setjes van grapat en grimms

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Ik heb zo'n enorme lijst aan speelgoed wat ik nog zou willen hebben. Maar, ...
Een leuke tip misschien voor in z'n keukentje. Zoveel mogelijk levensechte materialen uit je eigen kast. Afwasborstel, plastic bekers/ bordjes, spatels, (dicht) pak rijst of Pasta. Vaatdoek. Lege potjes kruiden etc