22 Reacties

3 jaar geleden

ik volg graag mee.. hier hetzelfde probleem..

3 jaar geleden

Van v-tech heb ik verschillende telefoontje, leeuwen stuur, van de baby walker het bord afgehaald dat ze er los mee kan spelen, waterspeelmat.

3 jaar geleden

Mijn zoon is nu ook 6,5 maand en is echt al lang verzot op dit! Eigenlijk zolang hij er maar kan op bijten en het een knisperend geluid maakt is het goed 🤪

3 jaar geleden

Dit gebruik ik ook heel veel! Speelt hier ook vaak mee en is gemakkelijk mee te nemen/ ergens aan te hangen

3 jaar geleden

Ik wissel vaak af van speelgoed en bied niet alles in 1 keer aan. Ook gewoon een lege wc rol om mee te spelen haha of een doorzichtige fles met pompoms/balletjes gekleurd en glitter oid vullen (wel goed afsluiten). Maar ook een klein knisperboekje, onder de playgym, O-ball of tandenborstel/bijtring is hier leuk!

3 jaar geleden

Bezig houden kan met vanalles😂 onderzetter, propje, oude afstandsbediening..😁 maar van ècht speelgoed vind hij z'n knuffel met knisper oren, en bijtring eraan leuk, en zn bord met geluiden (kun je allemaal knoppen indrukken, met verschillende geluiden)

3 jaar geleden

Reactie op Onsdraakje

Van v-tech heb ik verschillende telefoontje, leeuwen stuur, van de baby wal ...
Waterspeelmat had ik ook gekocht... Bleek dat ding toch lek! Kwam ik dagen later achter. Hele houten vloer verbleekt vh water 🙈😭😭 Maar hij is op zich harstikke leuk!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook 6.5 maand oud maar vind momenteel bijna niks leuk van haar speelgoed.. ook geen nieuw speelgoed. Heeft iemand dit ook ?

3 jaar geleden

Wij bieden ook maar enkele speeltjes per keer aan. Het knisperboekje, zo een ring dat rammelt en de o-bal doen het hier heel goed momenteel

3 jaar geleden

Een trappelpiano, knisperboekjes, een o bal maar vooral dingen die geen speelgoed zijn is hier favoriet. Vandaag stond er een kartonnen doos waar de luiers in hadden gezeten. Meneer rolde er op af en heeft de doos om gekregen om er vervolgens in te rollen😂 Hij vond het helemaal mooi!

3 jaar geleden

Mijn zoontje gaat het beste op de lege verpakking vd billendoekjes 😂

3 jaar geleden

We hebben ooit een rups-knuffel gekocht bij de h&m, die een stukje langer is dan dochterlief. Ze vindt de knuffel echt helemaal het einde momenteel 😂. Daarnaast is alles wat geluid maakt of knispert ook heel geliefd.

3 jaar geleden

Badboekjes.. en dan vooral buiten bad. Is ze helemaal gek op en kan ze ook lekker op bijten

3 jaar geleden

Typ hier je reactie

3 jaar geleden

Dit is hier grote favoriet!

3 jaar geleden

Hier vreet ze Sophie de giraffe het liefst helemaal op, ze gaat overal mee heen 😅 Fijne bijtring, knisper boekje van little Dutch. En ik geef af en toe overdag even de speen zodat ze kan oefenen hem in haar mond doen en dit lukt inmiddels regelmatig! (Snapt alleen nog niet helemaal dat ze hem dan los mag laten en er niet weer meteen uit moet trekken 😉🤷🏼‍♀️)

3 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Hier ook haha

3 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Herkenbaar 🤣

3 jaar geleden

Mijn zoontje heb ik vanaf geboorte eigenlijk maar 3 verschillende speeltjes gegeven, dit zijn een zachte activiteiten kubus, een knuffeldraak van de efteling en een balletje dat rammelt.. Verder natuurlijk ook activiteiten mat, maar qua speelgoed was dat het enige. Hey beste voor baby's zijn met deze leeftijd balletjes van verschillende maten en kleuren met gaten zodat ze deze goed kunnen vastpakken. Dit is wat onze fysio zei. Dit blijft uitdagend omdat ze het balletje vroeg of laat los laten en het dan zelf moeten gaan leren pakken (stimuleert draaien ook)